English Version
English

کنگره یک حریم نامرئی دارد

کنگره یک حریم نامرئی دارد

هفتمین جلسه از دوره پنجاه و نهم سری کارگاه های آموزشی خصوصی کنگره ۶۰،نمایندگی پرستار  با استادی راهنما مسافر محمد علی،نگهبانی  مسافر حمید و دبیری مسافر رضا در روز دوشنبه مورخ 1403/04/04 و با دستور جلسه " حرمت کنگره 60 و چرا رابطه کاری و مالی  و خانوادگی در کنگره ممنوع است " راس ساعت ۱۷ برگزار گردید.

 

به نام قدرت مطلق الله 

خلاصه سخنان استاد

خدا را شکر می‌کنم که اینجا هستم در بین عزیزان و از همه ی شما آموزش می‌گیرم و از مشارکت و صحبت‌های شما استفاده می‌کنم.
دستور جلسه حرمت کنگره ۶۰ است، در رابطه با حرمت وقتی بار اول که من این کلمه را شنیدم یک ذره جا خوردم که این یعنی چه؟ اصلاً حرمت چه هست؟ وقتی در جلسه یک چند باری که تکرار شد و آموزش‌ها هم که پشت آن قرار گرفت، سی دی نوشتن‌ها و صحبت‌های راهنما متوجه شدم که کنگره یک حریم نامرئی دارد و یک حریمی دارد که پنهان است و آن بند بندی که نوشته شده فقط به این دلیل است که من آن حریم را رعایت کنم و اتفاقات بدی برایم در سفر نیفتد، چون یک مصرف کننده مواد مخدر یا محرک یا هر اسمی که می‌گذاریم حتی الکل در اینجا با یک سری از مشکلات جسمی، روانی و جهان‌بینی هم مواجه می‌شود .
نیروهای منفی اینجا ننشسته است که اجازه بدهند من بیایم اینجا و به راحتی سفر کنم و سفرم تمام شود و گل رهایی را بگیرم و بعدش هم بیایم خدمتگزار بشوم نه اصلاً اینطور نیست.


شما ببینید روال حرکت یک مسافر اینطور است که نیروی منفی او را به شدت تحت تاثیر قرار می‌دهند، حتی از یک آدم غیر کنگره ای، چرا چون من دست گذاشتم روی یک پرونده‌ای که هیچ وقت قابل حل نبوده و آن اسمش اعتیاد است.
یک سری الفاظی هست در نوشتار حرمت کنگره 60  که اولش هم دروغ گفتن است ، آقای مهندس همیشه این را می‌گویند که یک سری ام الامراض یا ام الفساد وجود دارد  دروغ گفتن  دقیقا ازاین دسته است یک جور کلید واژه است یک جور شاه کلید به آن می‌گویند، من وقتی به هر دلیلی  دروغ می‌گویم می‌آیم یک سری از درها را باز می‌کنم و گشایش‌هایی را انجام می‌دهم اما گشایش‌هایی که انجام می‌دهم اگر در کنگره آموزش گرفته باشم متوجه می‌شوم که من دارم نیروی منفی را وارد می‌کنم، فساد وارد می‌کنم، ولی اگر آموزش نگرفته باشم دروغم را خیلی راحت می‌گویم در هر مکانی و زمانی و پیش هر کسی که باشم به راحتی کارم راه می‌افتد اما بعد از آن اتفاقاتی که در پس پرده می‌افتد  برای حال خودم و برای آن شخص مقابل می‌تواند عواقب خیلی بدی داشته باشد. و من از این موضوع اطلاع نداشته باشم.
ولی خوبی کنگره این است که من با سی دی نوشتن  آموزش می‌گیرم که قوانین را رعایت کنم و هنگامی که جهان بینی من با سی دی نوشتن قوی می‌شود آن موقع خودم یک مسئول می‌شوم و کسی که مسئول می‌شود یک سری سوال‌هایی در ذهنش می‌آید و سوال‌هایی ازاو پرسیده می‌شود .
هنگامی که در شعبه حرمت خوانده می‌شود همه ما برای کارهای خودمان یک مسئول می‌شویم ، آن نکاتی که در حرمت خوانده می‌شود اگر رعایت نشود باعث مشکلات زیادی می‌شود، این باید رعایت شود که حرمت روزی دو بار خوانده می‌شود .
گاهی اوقات بدون اجازه راهنما بین هم تلفن رد و بدل می‌کنیم و یک سری صحبت‌هایی بین ما گفته می‌شود و همان صحبت‌ها روزی برای ما دردسرساز می‌شود، استاد امین در سی دی گره قدرت می‌فرمایند: صحبت‌هایی در این رابطه‌ها گفته می‌شود نشانه‌اش این است که آن دو نفر یکدیگر را تأیید می‌کنند و اینکه تایید می‌شود یعنی نیروی منفی دخیل می‌باشد، در آخر این موضوع اینکه باید حرمت کنگره را در گوشی و یا همراه خود داشته باشیم و بخوانیم.
ممنون که به صحبت‌های من توجه نمودید.

 

عکاس : مسافر حسن از لژیون دوم

تایپ و ویراست : مسافر مهدی از لژیون دهم 

بارگزاری : مسافر فضل اله از لژیون سوم

وبلاگ نمایندگی پرستار

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .