English Version
English

حرمت کنگره ، پایه و اساس ادامه راه

حرمت کنگره ، پایه و اساس ادامه راه

روز یکشنبه ۳ تیر ماه یازدهمین جلسه از دور هشتم سری کارگاههای آموزشی خصوصی کنگره ۶۰ با دستور جلسه " حرمت کنگره ۶۰ ، چرا روابط کاری ، خانوادگی و مالی در کنگره ممنوع می باشد " با استادی مسافر کمال نگهبانی مسافر رضا و دبیری مسافر عباس در محل نمایندگی ارومیه راس ساعت ۱۷ آغاز به کار کرد.

خلاصه سخنان استاد:

خدا را بسیار شاکرم که امروز در این جایگاه قرار گرفتم تا خدمت کنم و آموزش ببینم و از نگهبان محترم نیز برای انتخاب بنده سپاسگزارم.

حرمت در کنگره بسیار مهم است تا جایی که هر جلسه دو بار حرمت کنگره قرائت می شود ، که در آن تمامی موارد قید شده است ، کنگره مکان مقدسی است که هر کس با ورود به این مکان باید قوانین آنرا رعایت کند ، یکی از مواردی که در حرمت کنگره به آن تأکید می شود لزوم نداشتن روابط مالی و کاری  است .

در کنگره ۶۰ هر قانونی و یا الزامی که گذاشته می شود صرفاً برای خوبی خود مسافران است ، در کنگره هر چیزی با آزمون و خطا سنجیده و در آخر یه شکل قانون گذارده می شود ، پس نتایج تمامی قوانین از بررسی و پردازش شده است و آن موقع به شکل قانون در می آید . 

شاید اوایل ، هر مسافری این سوال را از خود بپرسد که نداشتن روابط ، چه ربطی به سفر و درمان اعتیاد دارد ولی بزرگان کنگره موارد بسیاری از خراب شدن سفر مسافرانی که این مهم را رعایت نکرده اند را دیده اند و یه این دلیل می دانند که چه چیزی به نفع مسافر است و چه چیزی به ضرر مسافر است.

 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .