English Version
English

احترام گذاشتن و محترم بودن

احترام گذاشتن و محترم بودن

هشتمین جلسه از دور یازدهم کارگاه های آموزشی خصوصی کنگره60 ویژه مسافران نمایندگی گرگان، با استادی مسافر رضا و نگهبانی مسافر مهدی و دبیری مسافر نعمت با دستور جلسه " حرمت کنگره60، چرا رابطه کاری و مالی و خانوادگی در کنگره ممنوع است؟" روز یکشنبه 3 تیرماه 1403 ساعت 17 آغاز به کار کرد.

خلاصه سخنان استاد

سلام دوستان رضا هستم یک مسافر،خدارا شاکر وسپاسگزارم که  اذن داد تا درجمع شمادوستان باشم ازاین بابت خیلی خوشحالم ، وتقدیروتشکردارم از بنیانگذارکنگره 60وخانواده محترمشان که این بستر را فراهم نمودند تا من رضا ازاین بستربهره ببرم ، تقدیروتشکربعدی من ازایجنت محترم آقااسماعیل وپهلوان محترم آقاحمید وکلیه مرزبانها ،نگهبانها،راهنمایان به ویژه راهنمای خودم آقاوحید که زحمات زیادی درطول سفربرای من کشیدندودوستان درسایت ،نشریات ،آبدارخانه،ot وازهمه دوستان هم ممنونم .

همانطورکه مطلع هستیددستورجلسه حرمت کنگره است، برداشتی که من از صحبتهای مهندس دژاکام درروزچهارشنبه داشتم، اگرواژه لغوی حرمت را بخواهم تفسیر کنم حرمت از احترام داشتن ، ومحترم بودن می آید ودرنوشتارکنگره 60قیدشده که کنگره مکان مقدسی است، حالا چرا کلمه مقدس آمده است؟ من کلماتی که درنوشتارآمده وبعنوان کلید واژه مرقوم شده را میخواهم توضیح بدهم. چون من رضا یک مصرف کننده بودم ومواد هم جزو اعمال شیطانی است ومن از این عمل در حال دور شدن هستم، جناب مهندس کلمه حرمت را در نوشتار آورده است، کلمه بعدی که خیلی شاخص است کلمه "مکان امن" است ، حالا این مکان امن تفسیرش چیست؟ قطعا تفسیرش این نیست که وسایل ولوازم شخصی یا موبایل وکیفم را هرجایی رها کنم و مواظب آنها نباشم مثل اینکه من بگویم شهرماامن است و من ماشین خود را روشن و با در باز رها کنم و به دنبال کارهای دیگر بروم ومواظب ماشین خودم نباشم، بحث بعدی که درنوشتارآمده بحث "دروغ" است دروغ مادر تمام فسادها وتمام بیماری‌ها است اگر من رضا یکباردروغ بگویم برای پوشاندن دروغ اول قطعا دروغ دوم را هم می گویم  ودروغها بصورت تساعدی بالا می‌رود.

زمانیکه درکنگره هستم باید ازالفاظ درست استفاده کنم الفاظ زشت بکارنبرم ودرکارگاه ها ولژیونها در صحبت شخصی نپرم و حرف کسی را قطع نکنم واگرقصدصحبت کردن دارم در هرجلسه ای دستم رو بالا می‌آورم و بعد از کسب اجازه از استادجلسه یا راهنمای لژیون صحبت می کنم درغیراینصورت صبرمی کنم.
درکنگره60 چیزهایی منع شده که یکی از آنها ارتباط مالی است یعنی اینکه من پول به کسی قرض ندهم وازکسی هم نگیرم، معامله و خرید و فروش نداشته باشم. موضوع بعدی بحث ظاهروپوشش است من رضا باید باپوشش وظاهرآراسته واردکنگره شوم لباسها تمیز و اتوکشیده باشد وازهمه مهمتر خودم تمیز باشم. بحث سیگارکشیدن بسیار مهم است من نباید داخل کوچه ها وجلوی درب ساکنین محل سیگار بکشم و در مورد پارک ماشین هم باید مراقب باشم تا ایجادمزاحمت برای کسی نداشته باشم من رضا به کنگره آمدم و آموزش گرفتم که اول به خودم ودوم به دیگران ضرر و زیان نرسانم .
ازاینکه به صحبت های من گوش کردین از همه شما ممنون متشکرم.

ارسال: مسافر محمد

"پیروز و سربلند باشید"

 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .