English Version
English

اهمیت قوانین

اهمیت قوانین

سلام دوستان فاطمه‌ هستم همسفر علی؛
درمورد دستور جلسه، حرمت کنگره ۶۰، چرا رابطه مالی، کاری و خانوادگی در کنگره ۶۰ ممنوع است؟
حرمت کنگره ۶۰ در کارگاه‌های آموزشی دو مرتبه توسط نگهبان جلسه، در ابتدا و انتهای جلسه خوانده می‌شود و علت دو بار تکرار شدن آن اهمیت قوانین موجود در آن است.
کنگره ۶۰ بر مبنای راستی و صداقت اعضای آن پایدار است؛ پس اشخاص با توجه به حرمت کنگره از دروغ گفتن پرهیز می‌کنند زیرا دروغگویی مادر تمام ضدارزش‌ها است.
آقای مهندس سعی داشتند با ارائه متنی تحت عنوان حرمت کنگره، از فسادها و ضررهای احتمالی که ممکن است هر کدام از ما با سهل‌انگاری و نادیده گرفتن این قوانین به سیستم کنگره ۶۰ وارد کنیم جلوگیری کنند پس تمام این قوانین برای این است که ما معتقد هستیم پیشگیری بهتر از درمان است و همه ما موظف هستیم با شناخت این قوانین و عملی کردن آن، از بروز هرگونه خسارت و مشکل جلوگیری کنیم.
افراد در بیرون از کنگره ۶۰ تصور شخصیتی بی‌نظم و به دور از انضباط و احترام نسبت به افراد مصرف‌کننده دارند در نتیجه ما با عملی کردن حرمت کنگره ۶۰، به جامعه و سایر انسان‌ها نشان می‌دهیم که این تصور نادرست است و اگر افراد در زمان مصرف رفتارهایی اشتباه داشتند به‌خاطر تاثیر مواد بر سیستم‌ایکس افراد و جهان‌بینی آن‌ها بوده است که با رسیدن به درمان و تعادل، این افراد می‌توانند واقع‌بینانه‌تر از سایر انسان‌ها عمل کنند و با رفتار و کردار خود پیام روشن‌فکری و زندگی انسانی به دور از هرگونه ضدارزش را به دیگران انتقال دهند.
هدف کنگره ۶۰ این است که انسان‌هایی مفید و باشخصیت در جامعه رشد کنند لذا ما با آموز‌ش‌ گرفتن در مکان مقدس کنگره و عملی کردن حرمت آن، می‌توانیم الگویی برای سایر انسان‌ها باشیم و هرگونه تنش را از سیستم دور کنیم زیرا کنگره مکانی است که افراد دردمند به پاکی و رهایی می‌رسند و این خود ما هستیم که با جلوگیری از آسیب به این سیستم، زمینه را برای هم‌نوعان خود فراهم می‌کنیم.

تایپ و ویرایش: همسفر فاطمه رهجوی راهنما همسفر زهره( لژیون یکم )

ارسال خبر: همسفر مریم رهجوی راهنما همسفر عاطفه( لژیون سوم )

همسفران نمایندگی بیرجند

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .