English Version
English

گروه خانواده _ حرمت کنگره ۶۰

گروه خانواده _ حرمت کنگره ۶۰

جلسه چهارم از دور‌ سوم کارگاه های آموزشی خصوصی ویژه همسفران نمایندگی صالحی ۲ با استادی همسفر زهرا ،نگهبانی همسفر منصوره و دبیری همسفر لیلا، با دستور جلسه (( حرمت کنگره ۶۰، چرا رابطه کاری و مالی و خانوادگی در کنگره ممنوع است؟ )) روز یکشنبه سوم تیر ماه سال ۱۴۰۳  راس ساعت ۱۶ آغاز به کار کرد.

خلاصه سخنان استاد:


از نگهبان و دبیر جلسه که اجازه دادند در این جایگاه خدمت کنم و آموزش بگیرم خیلی تشکر می کنم.
هر مکانی، هر سازمانی برای خودش یک سری قوانینی دارد که باید رعایت شود، کوچکترین مجموعه خانواده است که هر خانواده‌ای قانون خود را دارد.
حرمت از حریم می‌آید و مرز تعیین می‌کند که ما باید آن را رعایت کنیم اگر بخواهیم از آن مرزها عبور کنیم باعث می‌شود خودمان ضربه بخوریم.
در کنگره حرمت دو بار در جلسات خوانده می‌شود یک‌بار اول و یک‌بار آخر جلسه و این نشانگر اهمیت آن است. در ابتدای حرمت می‌گوید کنگره مکان مقدس و امنی می‌باشد که هر کس با ورود در این مکان باید حرمت آن را حفظ نماید. وقتی کلمه باید می‌آید یعنی اجبار یعنی همه موارد باید رعایت شود، به اینصورت نیست که هر مواردی را که می‌خواهم رعایت کنم و هر مواردی که دوست ندارم رعایت نکنم. رعایت نکردن قوانین حرمت باعث می‌شود که من متضرر شوم، من به کنگره می‌آیم تا آموزش بگیرم و از انرژی که وجود دارد استفاده کنم اگر این حرمت‌ها را رعایت نکنم باعث می‌شود من به حاشیه بروم و این به حاشیه رفتن باعث می‌شود که من یا از کنگره دور شوم و یا آن انرژی که باید دریافت کنم را دریافت نکنم. یکی دیگر از موارد کنگره این است که نباید پولی رد و بدل شود. من اگر در کنگره پولی را به کسی قرض بدهم و نتوانم آن را پس بگیرم مرزبان و ایجنت و هیچ شخص دیگری مسئول پس گرفتن این پول نیست و از طرف دیگر آن شخصی که پول را قرض گرفته و به هر علتی نتوانسته آن را پس بدهد دیگر نمی‌تواند به خاطر این موضوع به کنگره بیاید. وقتی راهنما می‌گوید  بیرون از کنگره نباید ارتباطی با هم داشته باشید، این ارتباطات بیرون از کنگره هر چقدر بیشتر باشد باعث می‌شود به مشکل برخوریم و همین مساله باعث می‌شود نتوانیم به کنگره بیاییم. وقتی در کنگره راهنماها گروهی را در فضای مجازی ایجاد می‌کنند آن گروه فقط برای اطلاع رسانی است و نباید رهجوها در آن گروه با هم ارتباط داشته باشند.یکی دیگر از موارد حرمت پوشش مناسب است، کنگره ۶۰ هر ساله باید مجوزش را تمدید کند و اگر من با پوشش نامناسب در شعبه حضور پیدا کنم ممکن است به خاطر من نوعی که پوشش نامناسب دارم شعبه را تعطیل کنند.
حرمت کنگره ۶۰ علاوه بر اینکه در شعبه باید رعایت شود در پارک هم باید کاملا رعایت شود چون در پارک چندین شعبه حضور دارند و رعایت نکردن قوانین باعث زیر سوال رفتن کل شعبه خواهد شد.
در حرمت گفته می‌شود کنگره مکان امنی است، ولی این بدین معنی نیست که من وسایل شخصی خودم را رها کنم و بگویم اینجا مکان امنی است و اگر کیف یا موبایل خود در این مکان گم شود این از سهل‌انگاری خودمان بوده، و همین سهل انگاری موجب بدبینی می‌شود.

 

تایپ و ارسال مطلب: همسفر لیلا رهجو همسفر شهره لژیون یکم نمایندگی صالحی۲
گروه خانواده نمایندگی صالحی۲

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .