English Version
English

پیشرفت و حال خوب

پیشرفت و حال خوب

خدا را شکر می‌کنم که مسافرم وارد کنگره ۶٠ شد و من هم به واسطه ایشان آمدم؛ هر روز در خود پیشرفت و حال خوب را بیشتر و بیشتر احساس می‌کنم. بندهای حرمت کنگره ۶٠ تفکر و قاعده‌ای دارند که در ابتدا این حرمت ما را از دروغ منع می‌کند؛ اگر هر کدام از ما دروغ بگوییم یا کسی را قضاوت کنیم و به سایر ضدارزش‌ها مبادرت کنیم؛ انعکاس حرکت منفی بر زندگی‌ ما تاثیر مخرب می‌گذارد. در کنگره ۶٠ رابطه مالی و کاری ممنوع است؛ مثلا به کسی مبلغی قرض بدهیم و طرف مقابل نتواند در موعد مقرر مبلغ را پس بدهد؛ ممکن است به خاطر آن مبلغ و شرمی که از شما دارد؛ دیگر به کنگره ۶٠ نیاید و از مسیر درمان خارج شود.  

در کنگره ۶۰ حرمت به خاطر اهمیت بالایی که دارد دو بار خوانده می‌شود در اول و آخر جلسه، این نوشتار تمام کارهایی را که باید در نمایندگی و لژیون انجام دهم به من گوشزد می‌کند. قوانین و حرمت‌های کنگره ۶۰ برگرفته از قوانین الهی است؛ افرادی که در حال سفر هستند و به قوانین و حرمت‌ها توجهی نمی‌کنند؛ حتی اگر به رهایی هم برسند فقط قطع مصرف کرده و به حال خوبی دست نیافته‌اند.

۱۲ سال مصرف قلیان و سیگار داشتم. دو ماه اول که به کنگره ۶٠ آمدم؛ راهنمای ویلیام وایت همسفر نسترن هر زمانی بالای سکو می‌رفتند و خودشان را معرفی می‌کردند؛ نیروهای ارزشی و ضدارزشی مرا مشغول خود می‌کردند و نمی‌توانستم به عنوان مسافر خود را معرفی کنم؛ به اصطلاح وجدان درد می‌گرفتم که گفته‌های ایشان شامل حال من نمیشود؛ من که مصرفم زیاد نیست؛ نهایتا هفته‌ای سه یا چهار بار مصرف می‌کنم. من هم مانند تمام مصرف‌کننده‌ها نمی‌خواستم بپذیرم که این گفته‌ها شامل حالم می‌شود؛ ولی بلاخره توانستم با کمک خداوند و با صحبت‌های آقای مهندس بر نفس اماره پیروز شوم و وارد لژیون ویلیام وایت شوم. در گذشته شخصی بسیار پرخاشگر بودم و این به خاطر نیکوتینی بود که مصرف می‌کردم؛ زمانی‌که قلیان و سیگار مصرف می‌کردم حالم خوب بود؛ ولی زمانی که مصرفی نداشتم به اطرافیانم پرخاش می‌کردم و با همه در حال جنگ بودم. در حال حاضر نسبتاً آرام هستم و برای این آسایش و آرامشی که دارم از خداوند، آقای مهندس و خانم نسترن سپاسگزارم.

کنگره ۶٠ مکان امنی است که همه ما مؤظف هستیم با رعایت حرمت‌ها و قوانین معین در حفظ امنیت آن کوشا باشیم؛ در متن گفته شده کنگره ۶٠ مکان مقدس و امنی است؛ مقدس، چون در این‌جا خدا را بیشتر احساس می‌کنیم و انرژی‌های بسیار بالایی از شعبه و لژیون دریافت می‌کنیم؛ امن، زیرا همه یک درد مشترک داریم و اگر با کسی حرفی بزنیم در همان‌جا باقی می‌ماند؛ ولی همان حرف را در جایی بیرون از کنگره بزنی، ممکن است حرفهایی بزند و حالت را بیشتر خراب کنند. در کنگره ۶٠ و حتی مکانهای دیگر نباید به دیگران بی‌احترامی کنیم؛ نباید میان حرف دیگران بپریم و صحبت‌هایشان را قطع کنیم چون به طرف مقابل بی‌احترامی می‌شود؛ نباید بدموقع مزاحم راهنما شویم؛ ایشان در منزل باید به وظایفی که دارند رسیدگی کنند. اولین جلسه که وارد لژیون شدم؛ وقتی حرمت کنگره ۶٠ خوانده شد فقط شنونده بودم و متوجه ضرورت آن نبودم؛ ولی کم‌کم هر چه جلوتر می‌آمدم متوجه ضرورت آن می‌شدم؛ قوانین را رعایت کردم و فهمیدم با رعایت حرمت‌ها و عملی کردن آموزشی که در سی‌دی‌ها است؛ به خود و مسافرم بیشتر  کمک می‌کنم تا بتوانیم با پایداری و استقامت در کنگره بمانیم و سفرمان را به سلامتی به پایان برسانیم.

رابط خبری و راهنما: راهنمای ویلیام وایت همسفر نسترن، نمایندگی رازی
ویراستاری و ارسال: مسافر نیکوتین مریم رهجوی راهنمای ویلیام وایت همسفر سارا، نمایندگی اسبیکو خرم‌آباد
گروه همسفران ویلیام وایت کنگره ۶٠

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .