English Version
English

برای رسیدن به تکامل باید داخل گرد باد سبز کنگره باشیم

 برای رسیدن به تکامل باید داخل گرد باد سبز کنگره  باشیم

جلسه چهاردهم  از دوره هشتم از سری کارگاه‌های آموزشی خصوصی ویژه مسافران و همسفران نمایندگی حافظ با استادی مسافر حیدر ، نگهبانی مسافر حمیدرضا و دبیری مسافر سعید با دستور جلسه “ حرمت کنگره ۶۰ ، چرا رابطه کاری  مالی و خانوادگی در کنگره ممنوع است  “ روز شنبه مورخ  دوم تیر ماه سال ۱۴۰۳ راس ساعت ۱۶.۳۰ آغاز به کار نمود.

خلاصه سخنان استاد:

سلام حیدر هستم  یک مسافر خداوند را شکر می‌کنم که یک بار دیگر توفیق حاصل شد تا در این جایگاه خدمت کنم و آموزش بگیرم از گروه مرزبانی و ایجنت محترم و نگهبان جلسه تشکر می‌کنم .
جلسه امروز دو  بخش می‌باشد ، یک بخش مربوط به دستور جلسه که حرمت کنگره ۶۰ ، چرا رابطه کاری و مالی و خانوادگی در کنگره ممنوع است ، بخش دیگر اولین سال رهایی  علی عزیز است .

جناب مهندس در سی دی حرمت می‌فرمایند : هر نوشتاری در کنگره ۶۰ یک بار خوانده می‌شود ، ولی نوشتار حرمت کنگره دوبار  چون واجب و ضروری می‌باشد . حرمت از حریم گرفته شده است در طبیعت هم می بینیم  که رودخانه هم حریمی  دارد و اگر در آنجا  مکانی ساخته شود ، سیل باعث تخریب آنجا می شود ، در کنگره ۶۰ هم  این صادق  می‌باشد .

  در کنگره نه حراست و نه صندوق انتقادات و پیشنهادات وجود دارد ، امروز مشاهده می‌کنید در ادارات همچین چیز هایی  وجود دارد ، ولی در کنگره اجرا نمی‌شود ‌، تنها چیزی که باعث شده که کنگره به اینجا برسد همین حرمت ها می‌باشد ، در شعبات  هزاران نفر بدون تنش و خشونت جلسه خود را به پایان می رسانند ، به دلیل این می باشد  که همه اعضا حرمت را نگه می دارند و قوانین را عایت می‌کنند و نقاط مشترک همه اعضای کنگره ۶۰ درمان اعتیاد می‌باشد .

بنده روز اول با تمام مشکلات وارد کنگره شدم ،ما باید فقط به درمان اعتیاد فکر کنیم رابطه کاری و مالی و خانوادگی نباید داشته باشیم و دوربین ما باید روی خودمان باشد تا اعتیاد را درمان کنیم ، در حرمت ذکر شده است بر تمام اعضا فرض است یعنی همه اعضا وظیفه دارند که اجرا بکنند .

یکی از مسائل ضد ارزشی دروغ گفتن می‌باشد یک رهجو در کنگره باید صداقت داشته باشد تا به درمان برسد در کتاب مقدس هم اشاره شده است که وای بر دروغگویان ، و نباید با دروغ به سيستم آسيب برسانیم ، کنگره گردباد سبز می‌باشد که اگر بخواهیم وسط گردباد قرار بگیریم ، تکامل پیدا می‌کنیم ، ولی اگر در حاشیه گردباد قرار بگیریم از گردونه خارج می‌شویم .

در بخش دوم تولد علی  عزیز ، امروز بنده خیلی خوشحال هستم از این بابت که واسطه اولین سال رهایی ایشان بودم ، و من این افتخار را داشتم مدتی را خدمت ایشان باشم و هرچند اندک سهم خود را انجام بدهم . علی به خاطر مصرف زیادی هروئین خیلی  منیت و غرور داشت ، و  می گفت بنده وقتی سی‌دی‌ها را  که گوش می‌ دهم متوجه می شوم که بیشتر مي دانم ، بنده به ایشان گفتم همه در کنگره ۶۰ ، برای رسیدن به آرامش و آسایش هر هفته سی دی می نویسند.

بهترین انسان‌ها نزد خداوند ، خدمتگزاران آنان هستند . علی  عزیز هم از این قضیه مستثنی نیست و خدمتگزار کنگره هستند ، عضو لژیون سردار هم می‌باشند ، و این نشانه‌های درمان اعتیاد است که در کنگره اتفاق افتاده است ، و من این روز عزیز را به خودشان خانواده محترمشان و راهنما همسفرشان تبریک عرض می نمایم ، و امیدوارم در ادامه جایگاه شال نارنجی را در گردن همسفر و خودشان نظاره گر باشیم .

اعلام سفر مسافر علی :
سلام دوستان علی هستم یک مسافر
آخرین انتیکس مصرفی هرویین مدت یازده ماه و سیزده روز سفر کردم با متد DST با داروی OT با رهنمایی آقای حیدر و در حال حاظر یک سال و هفت روز است با دستان پر مهر جناب مهندس از دام اعتیاد آزاد و رها هستم.

آرزوی مسافر علی :
آرزو می کنم کسانی که در جهان اعتیاد هستند ، رها بشوند همچنین سفر اولی های شعبه حافظ.

خلاصه سخنان مسافر علی :

سلام دوستان علی هستم یک مسافر .
ابتدا از هر چیز خدای خود را شاکر و سپاسگزارم که توانستم این روز باشکوه ، و با عظمت را تجربه کنم .  امروز که بنده این جایگاه را لمس نمودم ، و یکمین سال رهائیم و تولدم را به جشن نشسته‌ام ، برای این عمل ارزشمند مدیون زحمات  راهنما محترم ، و همه عزیزان می باشم .

تولد می‌توان گفت جنس او از نور می‌باشد روزی بود که بنده در اعماق تاریکی‌ها بودم اینطور می‌توان گفت در کنگره سفری که داشتم از ظلمت به نور بود . آنتی ایکس بنده هروئین بود ، و حدود سه سال پیش  بالغ به دو گرم مصرف بنده بود ، روزی تصمیم به ترک گرفتم حدود ۸۰ روز سقوط آزاد را تجربه کردم  ، و در آن  زمان خیلی سعی کردم که مصرف نکنم .

استاد امین  می‌فرماید : کسانی که رها می‌شوند دوباره برمی‌گردند ، به جهان اعتیاد مصرفشان چند برابر می‌گردد . دقیقاً همین اتفاق هم برای بنده رخ داد که روزی دو گرم ، به ۱۰ گرم تبدیل گردید ، و حتی شیشه هم اضافه شد . وقتی که وارد کنگره ۶۰ شدم  ، و سفر خود را آغاز نمودم  در  اندیشه‌ ام  نمی‌گنجید که بتوانم رها بشوم ولی وقتی در صراط مستقیم قرار بگیریم ، و با دو نیروی عقل و ایمان مکمل هم قرار بدهیم با یاری خداوند ، و کمک راهنما‌های عزیز می‌توانیم خیلی سفر خوبی را تجربه کنم .

در آخر از کسانی که به بنده در این راه یاری رسانده‌اند ، از آقای مهندس و خانواده محترمشان از ایجنت ، و مرزبانان محترم و همینطور راهنما پر عشق و محبت خودم آقا حیدر سپاس گزار می باشم ، از جمله راهنمای همسفرم خانم الناز تشکر می کنم که زحمت همسفر بنده را تا به این جا به دوش کشیده اند ، از همسفر خود خیلی خیلی تشکر می‌کنم چون در  زمان  اعتیاد بنده خیلی سختی زیادی کشیده اند ، و ممنون هستم که توانست با صبر و استقامتشان بنده را به رهایی برسانند .

خلاصه سخنان راهنمای همسفر الناز :

از قدرت مطلق سپاسگزارم که این توفیق حاصل شد که در جمع شما عزیزان بتوانم حضور داشته باشم ، که یک سال رهایی دیگر از دوستان را با هم دیگر جشن بگیریم . جناب مهندس فرمودند : انجام‌ها انجام می‌ گیرد ، خدا را شکر که این اجر شامل حال این دو عزیز شد و این انجام رخ داد .

استاد امین می‌گویند : سفر دوم در مراتب هم سخت می‌باشد ، و هم  سهل  اگر انسان بتواند با سعی و تلاش خود  نیروهای منفی ، و بازدارنده را بشناسد  مسلماً ماندگاری در کنگره ۶۰ آسان می‌باشد . نکته‌ای که  بنده ذکر می‌نمایم این است ،  که انسان جاری می باشد .

یعنی من الناز باید هوشیار باشم سرخوش ، و سرمست نباشم  از این شرایطی که پیش آمده است ، و باید بدانیم نیروهای بازدارنده تمام تلاششان این است که ما غفلت بکنیم . امیدوار هستم این دو عزیز هم با هوشیاری قدم بردارند ، و جز خدمتگزاران راستین کنگره باشند . 

تبریک می‌گویم به علی آقا ، خانم معصومه به راهنمایشان آقا حیدر بزرگوار همینطور  جناب آقای مهندس ، و خانواده محترمشان .

آرزوی همسفر معصومه :
آرزو می کنم که خداوند طول عمر بیشتری به جناب آقای مهندس و خانواده ایشان بدهند .

خلاصه سخنان همسفر معصومه :

اول از هر چیز خداوند را شکر  می‌نمایم که لطفشان  راشامل حال بنده کردند که این روز را بتوانم  کنار شما عزیزان تجربه کنم . از جناب مهندس ، و خانواده محترمشان سپاسگزارم که توانستند با نار وجودی خودشان ،  با عشق و محبت بسیار زیادشان فانوس راه بنده و مسافرم بشوند .

در ادامه از ایجنت محترم آقا جعفر قدردانی می‌کنم ، از  راهنما مسافرم آقا حیدر  محترم ، و همینطور  راهنما خودم خانم الناز ،  که با صبر ، استقامت و با مهربانی همیشه بنده را هدایت کردند تشکر می کنم ، از جمله راهنمای تازه واردین خودم خانم فخری بزرگوار .

نکته‌ای که می‌خواهم خدمت شما عزیزان عرض بنمایم این می‌باشد که من ، و مسافر خود از نظر تنش اخلاقی هیچ وقت مشکل نداشته ایم ، و نقاط منفی در وجود ایشان حس نکرده ام . ولی زمانی که درگیر این آتش ویرانگر اعتیاد شدند تمام سعی و تلاش بنده این بود  که این قضیه را پیش همه پنهان نگه دارم ، ولی از صور پنهان ، تخریب‌هایی داشتم و استرس بنده این بود که می‌گفتم آخر این زندگی چه اتفاقی رخ خواهد داد ، ولی در صور آشکار خود توانستم محیط زندگی و خانواده را با آرامش ، آسایش حفظ کنم ،  امیدوار بودم که با نقاط مثبتی که در وجود مسافرم حس کرده بودم  این بود که یک روزی از بند اعتیاد رها می‌شود ، و خدا را شاکر هستم که لطف پروردگار شامل حال خانواده ام شد ، و مسافرم توانست  مسیر کنگره را در پیش گیرد و با راندمان بالا رها بشود .

در ادامه انتخابات نگهبانی را داشتیم خداقوت خدمت مسافر حمید رضا بابت ۱۴ جلسه ای پر انرژی و تبریک خدمت مسافر روح الله .

تهیه و تنظیم مرزبان خبری مسافر محمد.
متن خبر مسافر میلاد لژیون پنجم.
ویرایش مسافر محمد صادق لژیون دوم.
عکس و بارگزاری مسافر مهدی لژیون ششم.

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .