English Version
English

قوانین، سرلوحه‌ی زندگی

قوانین، سرلوحه‌ی زندگی

راهنمای ویلیام‌وایت همسفر شهره از نمایندگی رودکی در باب دستور جلسه «حرمت کنگره ۶۰، چرا رابطه کاری و مالی در کنگره ممنوع است؟» چنین نوشت:

هر دستور جلسه حاوی مطالبی است که ارزش بسیار بالایی دارد؛ اما اگر من رهجو فقط شنونده دستور جلسات باشم برایم بی‌ارزش می‌شود. باید هر دستور جلسه را در زندگی خود اجرایی کنیم، آن زمان است که دانایی ما به دانایی مؤثر تبدیل می‌شود. حرمت از احترام می‌آید و اولین نفری که باید به آن احترام گذاشته شود خود من هستم. من به خودم احترام می‌گذارم و این‌گونه بقیه هم به من احترام می‌گذارند.

از مهم‌ترین حرمت‌ها می‌توان به دروغ گفتن اشاره کرد، دروغ گفتن در وهله اول به خودم آسیب می‌زند اگر من دروغ بگویم باید منتظر این باشم که نفسم به من دروغ بگوید. ما در کنگره می‌خواهیم درست زندگی کنیم، نفسمان دست خودمان باشد و ما را سرکار نگذارد. با افکار نامناسب، مصرف مواد، قرص و نیکوتین باعث می‌شویم نفسمان دست خودمان نباشد و از جایی دیگر دستور بگیرد و همیشه محتاج مواد غیرطبیعی باشد.

تمام حرمت‌ها، جهان خاکی و دنیایی که زندگی می‌کنیم و در کنگره به خاطر این است که به خودمان آسیب نزنیم و درست زندگی کنیم. اگر قوانین و حرمت‌ها را رعایت نکنیم خودمان قربانی می‌شویم. گاهی با این کار به دیگران هم آسیب می‌زنیم؛ بنابراین با رعایت کردن اصول و قوانین زندگی و کنگره ۶۰ در آرامش زندگی کنیم و آسایش را برای خودمان محیا می‌کنیم. امیدوارم تمامی سفر اولی‌ها و سفر دومی‌ها اصول و قوانین را سرلوحه زندگی خود قرار بدهند و همیشه در آرامش نفس و روح خودشان باشند.

نگارش: راهنمای ویلیام‌وایت همسفر شهره
ویرایش: همسفر غزل رهجوی راهنما همسفر لیلا (لژیون چهاردهم)
ارسال مطلب: مرزبان خبری همسفر سمیه  همسفران نمایندگی رودکی

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .