English Version
English

پیمودن بایدها و نبایدها برای رسیدن به هدف

پیمودن بایدها و نبایدها برای رسیدن به هدف

جلسه چهارم از دوره چهارم کارگاه‌های آموزشی خصوصی کنگره ۶۰ نمایندگی الوند با استادی راهنما مسافر امیر، نگهبانی مسافر حسین و دبیری مسافر مهدی با دستور جلسه "حرمت کنگره 60 چرا رابطه کاری، مالی و خانوادگی در کنگره ممنوع است؟ " یکشنبه 3 تیرماه ۱۴۰۳ ساعت ۱۷ آغاز به کارکرد.

سخنان استاد:
خیلی خوشحالم که در جمع شما عزیزان هستم از نگهبان و دبیر تشکر می‌کنم که اجازه دادند امروز اولین مشارکت را داشته باشم؛ اما دستور جلسه حرمت کنگره ۶۰ چرا رابطه کاری و مالی و خانوادگی در کنگره ممنوع است؟

اعتقاد شخصی من این است که بحث یک موضوعی از این هفته شروع می‌شود که خود من یک بایدها و نبایدهایی را در نظر بگیرم تا به آن هدفی که دارم برسم و برای اینکه راحت‌تر به این هدف برسم مهندس دژاکام و دیده‌بان‌ها مسائلی را به‌عنوان دستور جلسات هفتگی در نظر گرفته‌اند که من مسافر هر هفته یک موضوعی را شروع به یادگیری کنم. یکی از بنیادی‌ترین مسائلی که برای ادامه حیات نه‌فقط در کنگره بلکه در زندگی متعادل به آن نیاز داریم همین حرمت‌های کنگره ۶۰ که با شکل و ظاهری بسیار ساده اما نفوذ بسیار عمیقی دارد.
(کنگره مکان مقدس و امنی می‌باشد) من قبل از ورود به کنگره فکر می‌کردم که مکان مقدس جایی است که گنبد و گلدسته دارد؛ و مردم به آنجا می‌روند تا گرهایی از کار آنها باز شود ولی برای من چنین اتفاقی هرگز نیفتاد اما آموزش‌هایی که از کنگره یاد می‌گیریم منظور از مقدس بودن به زبان ساده این است که یک ضد ارزش و ناپسندی را از من بگیرد و به‌جای آن‌یک چیز ارزشی و پسندیده را به من بدهد حداقل‌ترین کار در کنگره ۶۰ این بود که اعتیاد از من گرفته شد و به‌جای آن سلامتی و یک زندگی متعادل با آرامش را به من داد.

همیشه با خود فکر می‌کردم که چرا این‌همه آدم همیشه دورهم جمع می‌شویم و سر ساعت باید بیاییم و سی‌دی‌ها را مرتب بنویسیم و همۀ این کارها به خاطر چیست؟ آیا به خاطر درمان اعتیاد است! و یا هدف بزرگ‌تری در پیش است! درمان فوق ترک است و تعادل فوق درمان و انشا الله همگی بتوانیم به این هدف که آرامش و آسایش مدنظر کنگره است برسیم. رسیدن به تعادل به جایگاه خاصی بستگی ندارد بلکه مقصد رسیدن به آرامش و حال خوش است تجربه و حسی که من نسبت به این مسیر دارم قطعاً ارتقا هم وجود دارد یعنی اینکه شخصی که در اوضاع نابسامان مالی به سر می‌برد به کنگره بیایید و آموزش‌های آن را جدی بگیرد حتماً بعد از یک مدتی به توانایی مالی می‌رسد در آخر بر خود واجب می‌دانم که کمی در مورد لژیون سردار صحبت کنم من قبل از اینکه به لژیون سردار بروم فکر می‌کردم جایی است که فقط از ما پول می‌گیرند ولی وقتی وارد بازی شدم متوجه شدم که اشتباه فکر می‌کردم دقیقاً بحث همین رسیدن به حس آرامش، آسایش و تعادل است یکی از مکان‌هایی که می‌تواند مسائل ضد ارزشی مرا بگیرد و مسائل باارزشی را به من بدهد و حال خوش من را پررنگ کند قطعاً لژیون سردار است من به این ایمان رسیده‌ام که با کمک مالی به کنگره ۶۰ قطعاً در صور پنهان گره‌هایی از کار من باز می‌شود که بیشتر از کمکی است که من به کنگره کردم.


مرزبان کشیک: مسافر رضا
تایپ: همسفر محمد
تنظیم: مسافر محمد

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .