English Version
English

گروه خانواده_ حرمت‌ها را حفظ کنیم تا کنار یکدیگر به آرامش برسیم.

گروه خانواده_ حرمت‌ها را حفظ کنیم تا کنار یکدیگر به آرامش برسیم.

چهارمین جلسه از دوره اول سری کارگاه‌های آموزشی خصوصی ویژه همسفران نمایندگی ارومیه به نگهبانی همسفر شهلا، دبیری همسفر فاطمه و استادی همسفر معصومه با دستور جلسه «حرمت کنگره ۶۰، چرا رابطه کاری و مالی در کنگره ممنوع هست؟» روز یکشنبه سوم تیر ماه ۱۴۰۳ ساعت ۱۷ آغاز به کار کرد.

خلاصه سخنان استاد:

دستور جلسه امروز حرمت کنگره ۶۰، چرا رابطه کاری و مالی در کنگره ممنوع هست؟ حرمت به معنی آبرو و عزت است، یعنی همه چیز حریم دارد و حریم هر چیزی قابل احترام هست و نباید به آن بی‌حرمتی شود و حریم هرچیزی حد و اندازه‌ای برای خودش دارد این حرمت است که ما را از آسیب‌ها حفظ می‌کند و رعایت حرمت‌ها برای اعضای کنگره ۶۰ الزامی است. ما اعضای کنگره ۶۰ باید با پوشش مناسبی وارد کنگره شویم در مورد دیگران تجسس نکنیم، دروغ نگوییم، غیبت نکنیم و از الفاظ ناشایست استفاده نکنیم برای اینکه همه این‌ها جز فرامین الهی هستند که تک‌تک آنها جز قوانین کنگره هستند که برگرفته از کتاب آسمانی است. در کنگره ما باید فقط به فکر درمان و آموزش باشیم اگر حرمت‌ها را حفظ کنیم و آن‌ها را رعایت کنیم صد درصد به درمان می‌رسیم و حس و حال خوب در ما ایجاد می‌شود، ولی اگر رعایت نکنیم باعث می‌شود از آموزش‌ها دور بمانیم. حرمت کنگره ۶۰ از اهمیت بالایی برخوردار است که هم اول جلسه و هم آخر جلسه توسط نگهبان محترم قرائت می‌شود، حرمت کنگره عبارت است از: کنگره مکان مقدس و امنی است که هر شخصی با ورود در این مکان باید حرمت آن را حفظ نماید دروغ گفتن، علیه شخصی سرزنش کردن، حرف یکدیگر را قطع نمودن، الفاظ ناشایست بیان کردن، در جلسه بدون اجازه سخن گفتن، بحث سیاسی نمودن، بدون اطلاع و هماهنگی هر گونه پولی را دریافت و پرداخت کردن، هر گونه وجهی را در قالب قرض یا وام به هر شخصیت حقیقی و حقوقی پرداخت کردن، از لباس و پوشش نامناسب استفاده کردن، بدون مجوز راهنما تلفن دادن یا تلفن گرفتن و یا هر گونه ارتباطی بیرون از کنگره برقرار نمودن، از موارد ضدارزشی و ضداخلاقی است. بر تمام اعضا فرض است که حریم فوق‌الذکر را محترم شمارند و بر مسئولین واجب است که از وقوع این اعمال جلوگیری نمایند در ضمن خواهشمند است با سهل‌انگاری و عدم مراقبت از لوازم شخصی خود، فضای امن کنگره را ناامن و مسموم نفرمایید. حال این سؤال پیش می‌آید، کسانی که حتی قادر نیستند از لوازم، کیف یا موبایل شخصی خودشان مراقبت کنند چگونه می‌توانند از زندگی خود مراقبت نمایند.

آقای مهندس همیشه در صحبت‌هایشان اشاره می‌کنند که من یک انسان مصرف کننده تزریقی و هروئینی مودب را بالاتر از یک شخص پولدار و بی‌ادب و سرمایه‌دار می‌دانم، یعنی یک شخص مصرف کننده باادب را محترم می‌دانم، ولی یک شخص بی‌ادب را نمی‌توانم تحمل کنم، این حرمت‌ها و قوانین‌ به روش دی‌اس‌تی پایه گذاری شده و رفته‌رفته بر اساس تجاربی که کسب کردند آن را تغییر دادند و چنان که اعضای کنگره ۶۰ در مسیر درست و صراط مستقیم و ارزش‌ها قرار بگیرند، صد درصد این قوانین را رعایت خواهند کرد و اگر بخواهند به آرامش و آسایش برسند باید آنها را رعایت کنند.

عکاس: همسفر مهدیه (راهنمای لژیون دوم)

تهیه و ارسال گزارش: همسفر هانیه (خدمتگذار سایت)

نمایندگی همسفران شعبه ارومیه

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .