English Version
English

حرمت، حریم، احترام

حرمت، حریم، احترام

پنجمین جلسه از دور دوم کارگاه‌های آموزشی خصوصی کنگره۶۰ ویژه مسافران نمایندگی آزادشهر با استادی مسافر رضا، نگهبانی مسافر حسین و دبیری مسافر علی با دستورجلسه " حرمت کنگره60 - چرا روابط کاری، مالی و خانوادگی در کنگره ممنوع است؟" در روز یکشنبه مورخ 03 تیر ماه ۱۴۰۳ راس ساعت ۱۷ آغاز بکار کرد.

خلاصه سخنان استاد :

سلام رضا هستم یک مسافر.
ابتدا از حسین آقا ایجنت محترم شعبه که این فرصت را به من دادند تا خدمت کنم و آموزش بگیرم، تشکر می‌کنم.
همچنین تشکر می‌کنم از راهنمای عزیزم آقای مهدی یوسفی و از بقیه دوستانی که زحمت کشیدند تا من درمان بشوم و این حال خوب را تجربه کنم.

در مورد دستور جلسه باید عرض کنم که من خودم تجربه دو بار سفر را داشتم و یک سری از مسائل را رعایت نکردم که همین باعث شد که مجدد سفر کنم. اولین مورد این بود که بخاطر دوری مسیر رفت و آمدم با سفر اولی ها بود و به این خاطر همیشه در مسیر یا حال من خراب بود و به بقیه منتقل میکردم یا بغل دستی حالش خراب بود و به من منتقل می‌کرد. به همه چیز فکر می‌کردیم به جز درمان، همچنین درگیر یکسری مسائل حاشیه ای بودیم که ما را از درمان دور می‌کرد. همین مسائل باعث شد که با قطع دارو گمان کنم که همه چیز تمام شده ودیگر درمان شدم و سفر دوم را ادامه ندادم ، در ادامه همه این حاشیه ها باعث شد که مجدد به مواد مخدر رجوع کنم و دوباره یک بار دیگر سفر کنم.
دوباره سفر کردن یک سری خوبی ها و یک سری بدی ها دارد، خوبی ها این است که دیگر می‌دانید که باید چکار کنید و اشتباهات گذشته را تکرار نمی‌کنید. بدی هایش هم این است که شاید با دیدن دوستان قدیمی خجالت بکشید و کمی برایتان سخت باشد.
مساله دیگر که در کنگره مهم است، نداشتن مراودات مالی و نگرفتن شماره تماس است.همه اینها به دلیل نداشتن ارتباط با مسافران دیگر در طول سفر است. چه بخواهید یا نخواهید یکسری موانع در طول سفر پیش می‌آید که شما را به بیراهه می‌کشاند.وجود این موانع باعث بروز انرژی منفی، هم در شما و هم اطرافیانتان خواهد شد.
در مورد مسائل مالی هم اینکه برای مثال من از هم لژیونی خود پول قرض میگیرم وبه این دلیل که نمی‌توانم قرضم را بدهم دیگر به کنگره نمی‌آیم. تجربه ای که برای خودم پیش آمد این است که زمانی که در شعبه گرگان در بخش نشریات در حال خدمت کردن بودم،یک مسافر که تازه هم سفرش را شروع کرده بود از من درخواست کرد که مبلغی را جلسه بعد برایم بیاورد ، اما دیگر به کنگره نیامد ، شاید مشکل از خودش بوده باشد و قصدش این بوده که دیگر به کنگره نیاید ، اما هنوز هم من بابت این موضوع عذاب وجدان دارم که شاید بابت آن کالایی که من به او دادم و مبلغی که باید پرداخت می‌کرده دیگر به کنگره نیامده است.

یکسری مسائل در کنگره شاید برای ما ناخوشایند باشد ، مخصوصا در سفر اول ، مانند این که با هم رفت و آمد نکنید، یا به هم شماره تلفن ندهید ، با هم در ارتباط نباشید و غیره . اما همه این موارد برای این است که من آسوده تر سفر کنم و در امنیت و بدور از حاشیه باشم ، همه اینها برای رهایی من و حال خوش من است، تمام این مسائل حاصل سالها تجربه مهندس در کنگره 60 است ، زیرا از همان اول لژیون داشتند و با مسافران در ارتباط بوده که حاصل همه این تجارب قوانین و حرمت های کنگره است.

تهیه گزارش : مسافر نصیر لژیون یکم

ارسال گزارش : مسافر علی لژیون یکم

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .