English Version
English

حرمت کنگره برای من رهجو است

حرمت کنگره برای من رهجو است

جلسه دهم از دوره هفتم کارگاه‌های آموزشی خصوصی کنگره ۶۰، نمایندگی صالحی۲، به استادی راهنما مسافر سعید نگهبانی مسافر علی و دبیری مسافر ناصر با دستور جلسه《حرمت کنگره۶۰ ،چرا رابطه کاری و مالی و خانوادگی در کنگره ممنوع است؟》 شنبه۰۲تیر ۱۴۰۳ ساعت۱۷آغاز به کار کرد.

 

 خلاصه سخنان استاد:

سلام دوستان سعید هستم یک مسافر ، خدا را شکر می‌کنم امروز توفیق نصیب شد که در کنگره باشم آموزش بگیرم ، در ابتدا تشکرمی‌کنم از تمام عزیزانی که با تمام وجودشان خدمت می‌کنند و در این شعبه شرایط را فراهم می‌کنند من در اینجا بتوانم آموزش بگیرم. خدا قوت دیگر به خودمان که تصمیم گرفته‌ایم خودمان را درمان کنیم و به تعادل برسیم، تصمیم گرفته‌ایم علم درست زندگی کردن را آموزش بگیریم و این موضوع خیلی قشنگ و زیبا است انشالله در این کار موفق باشیم، دستور جلسه حرمت کنگره ۶۰، چرا رابطه کاری و مالی و خانوادگی در کنگره ممنوع است؟

این نوشتار یا این حرمت در کنگره ازاهمیت بالایی برخوردار است، این نوشتار هم اول جلسه خوانده می‌شود هم آخر جلسه به موضوع خوب نگاه کنیم این نوشتار برای من رهجو است، این موضوع بر اساس یک سری تجربه و اتفاقاتی که در کنگره افتاده است نوشته شده است.

می‌گویم حالا اگر من بخواهم رابطه کاری داشته باشم شاید شخصی این کار را کرده نتوانسته تعادل برقرار کند، من می‌توانم و این بر اثر یک سری رخ داد اتفاق افتادو به صورت نوشتار درآمد و به من مسافر می‌گوید این یک حریم است تجربه شده و شما دگر تجربه نکنید، شما بخواهید تجربه کنید از این بازی حذف می‌شوید و موضوع برای من و شما است که از حریم خارج نشویم در جاده نگاه کرده‌ایم یک ماشینی رد می‌شود بین دو خط کاردریل وجود دارد و با یک سری شبرنگ این‌ها نشانه گذاری شده است علت این است که از مسیر خارج نشوی و اگر خارج بشوی سقوط می کنیم و یا برایمان مشکل پیش می‌آید.

حرمت کنگره ۶۰ برای یک مسافر واقعی است، برای شخصی که می‌خواهد واقعاً سفر کند و اگر شخصی که مسافر است این حرمت را نگه دارد کنگره برایش مکان مقدس و امن می‌شود .چرا؟

برای اینکه حال خوشی پیدا می‌کند، و اگر مسافر در مسیر حرکت کند یک سری صداها را از دست می‌دهد. چه صدایی؟ صداهای ناخراش ،خیلی صداهای بدی که در دوران اعتیاد با ما بوده آهسته آهسته در این حریم قرار می‌گیرید و از ذهن ما این صداها خارج می‌شود.

من اگر بخواهم صداقت را در وجودم بیاورم حتماً باید دروغ را از بین ببرم، اگر بخواهم مهر و محبت را در وجودم بیاورم حتماً باید سرزنش و غیبت را از بین ببرم.

حرمت می‌گوید اگر بخواهیم در صراط مستقیم هدایت شویم باید حرمت را رعایت کنیم، فرض کنید در بیابان خیلی تاریک و خیلی ترسناک هستیم یک قلعه وجود دارد و می‌گویند اگر شما خودتان را برسانید در قلعه شما در امانید حرمت کنگره ۶۰ و کنگره ۶۰ یعنی همین قلعه اگر داخل این قلعه باشیم آهسته آهسته بیمه می‌شویم از اینکه به صحبت‌های من توجه کرده‌اید متشکرم.

 

تایپ و تنظیم:مسافر محمدحسین 

با تشکر از مسافران نمایندگی صالحی۲ 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .