English Version
English

پشت هر حرمت کنگره حکمتی است

پشت هر حرمت کنگره حکمتی است

جلسه چهارم از دور دوم کارگاه‌های آموزشی خصوصی مسافران نمایندگی معدن فیروزه با استادی مسافر علی و نگهبانی مسافر علی اکبر و دبیری مسافر احمد با دستور جلسه حرمت کنگره ۶۰ چرا رابطه مالی در کنگره ممنوع است؟ یکشنبه 1403/4/3 ساعت ۱۷ آغاز به کار نمود.

                                                    خلاصه سخنان استاد

سلام دوستان علی هستم یک مسافر
خداوند را شکرگزارم که فرصت خدمت در این جایگاه را به من داد تا در این مکان زیبا و پرانرژی خدمت کنم و آموزش بگیرم از راهنمای ارجمندم و ایجنت محترم سپاسگزارم به خاطر انتخاب من در این جایگاه زیبا.
دستور جلسه امروز حرمت کنگره ۶۰ چرا رابطه مالی و کاری در کنگره ممنوع است؟
از ابتدای تأسیس کنگره آقای مهندس می‌دانست که در مسیر حرکت حتماً مشکلاتی به‌وجود خواهد آمد که اگر چاره‌ای برای آن اندیشیده نشود کنگره از مسیر اصلی خود منحرف خواهد شد به همین جهت منشور مطمئنی تحت عنوان حرمت‌های کنگره تدوین کردند من به عنوان مسافر اگر بخواهم به درمان و آرامش برسم قطعاً باید به قوانین و حرمت‌های کنگره پایبند باشم هم در صور آشکار و هم در صور پنهان.


یکی از حرمت‌های کنگره دروغ نگفتن است که عامل اصلی گرفتاری و خارج شدن من از مسیر کنگره است، افراد دروغ گو از گردونه خارج می‌شوند، حرمت بعدی آراسته بودن و پوشیدن لباس مرتب و پیراهن سفید است‌ در کنگره باید از سرزنش کردن دیگران و غیبت بپرهیزیم چون به تعبیر آقای مهندس این مقوله سم مهلکی است که تخریب زیادی دارد.
پشت هر حرمت کنگره حکمتی است که در صورت نادیده گرفته شدن مسیر حرکت فرد منحرف می‌شود من در کنگره آموخته‌ام که به قوانین و حرمت‌های کنگره احترام بگذارم چون آموزش دیده‌ام که تمام مشکلات من قبل از ورود به کنگره به دلیل رعایت نکردن همین حرمت هاست، امیدوارم که همگی پایبند این حرمت‌ها باشیم.
از این که سکوت کردید و به حرف‌های من گوش دادید متشکرم

معرفی اعضا خدمتگزار کلینیک صبح سپید فیروزه

عکاس: مسافر علی
تایپ: راهنمای محترم مسافر حسن
ویراستاری، نگارش متن و ارسال خبر: مسافر حسین لژیون دوم به راهنمایی مسافر ابوالفضل

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .