English Version
English

آرامش و حال خوش در گرو اجرای حرمت و قوانیین

آرامش و حال خوش در گرو اجرای حرمت و قوانیین

جلسه‌ی ششم از دوره بیست و هشتم کارگاه‌های آموزشی، عمومی کنگره ۶۰؛ نمایندگی رودهن با استادی ایجنت محترم مسافر علی، نگهبانی مسافر مهدی و دبیری مسافر حمید با دستور جلسه «حرمت کنگره ۶۰، چرا رابطه کاری و مالی و خانوادگی در کنگره ممنوع است؟» روز شنبه ۲ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۷ آغاز به کارکرد.



خلاصه سخنان استاد:
حرمت در کنگره ۶۰ بسیار مهم و حائز اهمیت است. من مصرف‌کننده در تمام ابعاد زندگی از تعادل خارج‌شده بودم، حتی در ارتباط با افراد دیگر هم این تعادل را رعایت نمی‌کردم. جناب آقای مهندس این دستور جلسه را برقرار می‌کنند تا ما در یک چهارچوب مشخص مراقب رفتار خود باشیم.
در نوشتارهای کنگره، چهارده قانون داریم و یک حرمت که در هر جلسه دو بار خوانده می‌شود، این نوشتارها برای تمام اعضای کنگره لازم‌الاجرا است، اما چند مورد از آنها در نوشتارها ثبت نشده که آنها را با هم بررسی می‌کنیم؛ دقت در پارک‌کردن وسایل نقلیه که حتماً باید در جای مناسب انجام شود تا مزاحمتی برای دیگران نداشته باشد، دوم اینکه بعد از جلسه به‌هیچ‌عنوان در بیرون از ساختمان تجمع نکنیم، مورد بعدی اینکه پوشش ما کاملاً مشخص است که باید پیراهن سفید آستین‌بلند بپوشیم. روز جمعه در محیط پارک لباس ورزشی یقه دار بپوشیم.



رهجو باید احترام راهنما و افراد قدیمی‌تر از خود را حفظ نماید، خدمتگزاران کنگره شایسته احترام هستند، باید در هر مکانی که مربوط به کنگره است، همدیگر را با القاب مناسب مورد خطاب قرار دهیم. افرادی که به کنگره می‌آیند، در حال آموزش هستند، باید تغییر در آنها ایجاد شود، یعنی قبل از شروع جلسه به شعبه بیایند.
کسانی که حرمت کنگره را رعایت نمی‌کنند و خارج از اینجا باهم ارتباط دارند، با مشکلاتی مواجه می‌شوند، بنابراین نباید هیچ‌گونه ارتباطی، اعم از مالی، کاری و خانوادگی بین اعضای کنگره برقرار شود.
تمام این قوانین و حرمت‌ها برای من است که به کنگره بیاییم، درمان شوم، آموزش بگیرم و درنهایت به آرامش و حال خوب برسم.
ما باید به‌واسطه اجرای قوانین و حرمت‌ها، با هم کمک کنیم تا یک شعبه قدرتمند و امن برای سایر افرادی که به این مکان می‌آیند، ایجاد کنیم.

در ادامه معرفی راهنمایان محترم؛ مسافر عباس، مسافر رحیم و مسافر رضا، به عنوان راهنمایان سیگار در نمایندگی رودهن:

دریافت گل رهایی مسافر حمید، رهجوی راهنمای محترم مسافر رحیم:

دریافت گل رهایی مسافر حامد، رهجوی راهنمای محترم مسافر علی:

عکاس: مسافرنصرالله 
تایپ و ویرایش: مسافر نصرالله
تنظیم و ارسال: مسافر علی

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .