English Version
English

در کنگره قوانینی وجود دارد که رعایت آنها الزامی است

در کنگره قوانینی وجود دارد که رعایت آنها الزامی است

سلام دوستان نگار هستم همسفر
هر مکانی که حرمت داشته باشد مقدس است و باید در این مکان‌ها از کارهای ضدارزشی پرهیز کرد.
در یک‌سری از اجتماعات و فرهنگ‌ها برخی کارها ضدارزش محسوب نمی‌شود، اما در بعضی از فرهنگ‌ها همان کارها ضدارزش است.
در کنگره ۶۰ قوانینی وجود دارند که رعایت آنها الزامی می‌باشد، مانند روابط مالی بین اعضای کنگره ممنوع است، زیرا باعث اختلاف و کدورت بین اعضای کنگره می‌شود و درنهایت مانع آموزش‌پذیری، دور شدن افراد از کنگره و نداشتن سفر مناسب  می‌شود.
همین‌طور نداشتن روابط مالی، چراکه به دلیل مقروض شدن افراد به یکدیگر ممکن است دیگر نتوانند به کنگره مراجعه کنند. هم‌چنین ارتباط خانوادگی بین اعضا داخل و خارج از کنگره هم ممنوع است و این ممنوعیت به‌نظر من حفظ اطلاعات و حریم شخصی افراد است، هرچه افراد کنگره از یکدیگر اطلاعات کمی داشته باشند در آرامش و امنیت بیشتری هستند و در کنار هم به رهایی و درمان می‌رسند.
همه این قوانین براساس تفکر، تجربه و آموزش توسط آقای مهندس به‌دست آمده و باید اجرا و رعایت شود، زیرا این قوانین باعث می‌گردد کنگره با نظم خاصی پیش برود و اهمیت این قوانین و اجرای آن بر تمامی اعضای کنگره واجب و ضروری است.

سلام دوستان ریحانه هستم همسفر
کنگره ۶۰ یک مرکز راهنمایی برای درمان اعتیاد و علوم انسان‌شناسی برای داشتن زندگی سالم و هدایت به سمت صراط مستقیم است. در کنگره برای اینکه اعضای خانواده و کنگره در آرامش کامل باشند باید قوانین محکم و قابل اجرایی داشته باشد.
ما می‌خواهیم در کمال آرامش به درمان اعتیاد بپردازیم، این شرایط فقط با داشتن قوانین  امکان پذیر است. ارتباط کاری، مالی و خانوادگی اعضای کنگره با هم در داخل وخارج از این مکان ممنوع است، زیرا باعث از بین رفتن تعادل می‌گردد.
تمام بندهای حرمت کنگره با تفکر و اندیشه توسط جناب مهندس نوشته شده است و تمام مسیرهای انحرافی باعث می‌شود سفر خوبی برای رهایی و درمان نداشته باشیم و موجب آسیب رساندن به هدف اصلی کنگره می‌گردد و مسیر پیشرفت  را مسدود می‌کند.

رابط خبری: راهنما همسفر فاطمه لژیون بیستم
ویراستاری و ارسال: همسفر اکرم رهجوی راهنما همسفر صبا لژیون یکم
همسفران نمایندگی شادآباد

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .