English Version
English

حرمت ها، حریم ، قوانین و چهار چوب های هست که برای به درمان رسیدن باید آنها را رعایت کنیم،

حرمت ها، حریم ، قوانین و چهار چوب های هست که برای به درمان رسیدن باید آنها را رعایت کنیم،

امروزچهارمین جلسه از دوره چهلم ودوم سری کارگاه های آموزشی خصوصی کنگره 60، ویژه مسافران: نمایندگی ابوریحان  با استادی راهنمای محترم مسافر سعید، نگهبانی مسافر اصغرو دبیری مسافر عباس با دستور جلسه " حرمت کنگره 60" در روز شنبه 2 تیر ماه 1403 راس ساعت 16:30 آغاز به کار نمود.

خلاصه سخنان استاد:

خداوند را شاکرو سپاس گذارم که در این جایگاه قرار گرفتم تا خدمت کنم و آموزش بگریم.

همه ی ما به محض ورود به کنگره با راهنمای تازه واردین مشاوره می شویم، که سوالاتی را مطرح میکند اینکه آیا تا به حال با کسی مصرف کرده ایم یا با دیگران دعوا و مرافعه کرده ایم؟ ایا تا به حال تفکر کرده ایم که چرا در کنگره مشاجر یا درگیری به وجود نمی آید؟

دلیل این موضوع وجود حرمت ها در کنگره می باشد که حد و مرز ها را تعین می کند، ریشه این قوانین در سال 78 که آقای مهندس با تعداد نفرات کمی که بودند این حرمت ها را به نگارش در آورده اند، چهارده بند تحت عنوان قوانین کلی بود که با توسعه نمایندگی ها این قوانین کافی نبود و بند های تحت عنوان قوانین کنگره 60 اضافه شد، که در جلسات دو بار توسط نگهبان جلسه خوانده و گوش زد می شود.

حرمت ها، حریم ، قوانین و چهار چوب های هست که برای به درمان رسیدن باید آنها را رعایت کنیم،وقتی حرمت ها و چهار چوب ها رعایت بشود این مکان و حرمتش مقدس می ماند.
تنش موقه ای به وجود می آید که انسان حقیقت را پنهان و دروغ را جایگزین کند، در کنگره ما نیازی به دروغ گفتن نداریم چون هدف تمام اعضا مشترک می باشد که آن هم درمان اعتیاد است، اصلاح هر فرد در کنگره باعث اصلاح جامعه می شود که این خود نیز یکی از بند های حرمت ها است.

قسمت دوم دستور جلسه:

تولد یک سال رهایی مسافر سعید رو اول از همه به جناب آقای مهندس بعد به اعضای کنگره 60 ، بچه های نمایندگی ابوریحان و در آخر به خود سعید تبریک میگم، سعید در ابتدا فرمانبردار نبود ولی از یک جای به بعد متوجه کار مهمی که می کرد شد و فرمانبردار شد در ادامه خدمتگذار نمایندگی شد و به خوبی سفر اولش را به رهایی رساند و خدمتگذار بودن را ادامه داد.

سخنان مسافر سعید:

خدا را شاکر و سپاس گذارم که در این جایگاه قرار گرفتم و این حال خوب را تجربه کردم، اگر بخواهم قبل از ورد خودم به کنگره را بگویم: من در اعماق جهنم زندگی به سر میبردم با حال بد و خراب در تاریکی زندگی میکردم، و همیشه از خداوند میخواستم که زندگی من را نجات بدهد و من از این حال خارج بشوم، خداوند کنگره را به من نشان داد وقتی وارد کنگره شدم تصمیم جدی برای درمان سیگار گرفته ام و با جدیت تمام شروع به سفر کردن و خدمتگذاربودن گرفتم.

از آقای مهندس از راهنمای عزیزم از خدمتگذاران نمایندگی ابوریحان و از تمام اعضای کنگره 60 تقدیر و تشکر می کنم.

مرزبان کشیک: مسافر محسن

عکاس: مسافر مجتبی

تهیه گزارش: مسافر حسن

ارسال و بارگذاری : مسافر سبحان

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .