English Version
English

باید تابع قوانین و حرمت کنگره باشیم

باید تابع قوانین و حرمت کنگره باشیم

همسفر سارا:
دستور جلسه این هفته در کنگره و در بیرون از کنگره خیلی کاربردی و کلیدی است، در ابتدا می‌گوید: کنگره مکان امن و مقدسی است، این کلمه امن از امنیت می‌آید یعنی هر فردی با هر شرایطی که وارد کنگره می‌شود از امنیت جانی، مالی و روحی خاصی برخوردار می‌شود. این امنیت و برقراری نظم و رسیدگی به خدمات کنگره۶۰ توسط خود اعضای کنگره انجام می‌گیرد که روزی مصرف‌کننده هر نوع موادمخدری بودند و یا دست به هر کار ضدارزشی می‌زدند اما با ورود به این مکان امن و پر از آموزش و آرامش یاد گرفتند که حال خوش خریدنی نیست بلکه کسب کردنی‌ است. آقای مهندس برای برقراری این امنیت همیشه می‌گوید بهترین وسایل را برای شعب خریداری کنید که جان افراد در مواقع ضروری به خطر نیوفتد و زیباترین شکل ممکن را در شعب کنگره۶۰ داشته باشیم. اکنون که در این مکان مقدس قرار گرفتیم باید حرمت‌های آن را حفظ کنیم و این راه را برای نیستان هموارتر کنیم و اول از خودمان شروع کنیم.

همسفر مینا:
حرمت در کنگره ۲ بار خوانده می‌شود زیرا از ارزش بالایی برخوردار می‌باشد، آقای مهندس می‌گوید حرمت است که کنگره را پا برجا نگه داشته است اگر حرمت کنگره۶۰ را رعایت کنیم دچار مشکل نمی‌شویم، حرمت یعنی قوانین و چهار چوب‌هایی که باید رعایت کنیم ما برای رسیدن به تعادل، آرامش و حال خوش موظف هستیم که حرمت را رعایت کنیم با رعایت کردن حرمت، کنگره تبدیل به مکان مقدس و امنی می‌شود. در کنگره گفته شده که اعضا از روابط کاری و مالی دوری کنند و من این اشتباه را تجربه کرده‌ام و دچار مشکل شده‌ام و باعث شد که حسم در مورد یکی از افراد لژیون تغییر کند اما با صحبت کردن با راهنمایم توانستم این مشکل را حل کنم و حسم را تغییر دهم و حتی توانستم این قوانین و مقررات را در زندگی عملی کنم و در مسیر درست و در راه ارزش‌ها گام بردارم. برای برقراری حرمت کنگره۶۰ خداوند را شکر می‌کنم و از آقای مهندس سپاسگزار هستم.

همسفر اکرم:
حرمت از حریم می‌آید هر چیزی دارای حریم خاصی می‌باشد، هر نوشتار در کنگره۶۰ یک مرتبه خوانده می‌شود اما حرمت دو مرتبه خوانده می‌شود زیرا بسیار مهم می‌باشد در کنگره باید یک‌سری قوانین باشد تا نظم برقرار شود. فرد مصرف‌کننده خانواده، محله و طایفه را به هم می‌ریزد اما در کنگره۶۰ چنین اتفاقی نمی‌افتد زیرا تمام حرمت‌ها حفظ می‌شود. در کنگره روابط کاری، مالی و خانوادگی نباید داشته باشیم زیرا در ادامه باعث مشکل می‌شود در کنگره۶۰ روابط میان افراد باید مانند ستون‌های مسجد باشد اگر ستون‌ها خیلی به هم نزدیک باشند سقف فرو می‌ریزد و اگر زیاد از هم دور باشند باز هم سقف فرو می‌ریزد. ما نمی‌توانیم با تمام افراد با یک دیالوگ صحبت کنیم مثال طوری که با پدر‌مان صحبت می‌کنیم نمی‌توانیم با خواهر، دوست یا همسر‌مان صحبت کنیم پس باید با هر شخصی طبق شخصیت خودش رفتار کنیم زیرا هر انسانی با گفتار، رفتار و کردارش حریم خود را مشخص می‌کند.

همسفر فاطمه:
همان‌طور که می‌دانیم حرمت از حریم می‌آید و هر شخصی برای خود حرمت و حریم خاصی دارد، من در کنگره۶۰ آموزش گرفته‌ام تا در اموری که به من مربوط نمی‌شود دخالت نکنم همچنین حرمت و قوانین کنگره۶۰ را حفظ نمایم. در هر جلسه‌ای که برگزار می‌شود حرمت ۲ مرتبه خوانده می‌شود و به من يادآوری می‌کند که اگر می‌خواهم به حال خوش برسم باید تابع قوانین باشم و با اعضای کنگره نباید وارد معامله شوم، نباید پول قرض بگیرم یا به شخصی پول قرض بدهم، باید در راستای حرمت کنگره حرکت کنم تا به آرامش و آسایش برسم همچنین آموزش بگیرم و خدمت کنم. من شاکر خداوند هستم که در مسیر کنگره۶۰ قرار گرفته‌ام تا بتوانم در راه صراط‌مستقیم حرکت کنم و هیچ حرمتی را زیر پا نگذارم.

همسفر فاطمه:
کنگره مکان مقدس و امنی می‌باشد ما با ورود به این مکان باید حرمت آن را حفظ کنیم و با رعایت این قوانین اول خودمان به آرامش می‌رسیم. هدف ما در کنگره۶۰ درمان اعتیاد و رسیدن به حال خوش می‌باشد و هر رفتاری خارج از چهارچوب کنگره باعث می‌شود اول خود آسیب ببینیم و از کنگره به بیرون پرت شوم. در خارج از کنگره رابطه کاری، مالی و خانوادگی نباید داشته باشیم و بحث سیاسی نکنیم، دروغ گفتن ریشه تمام بدی‌ها می‌باشد و من با دروغ گفتن اول به خود ضرر می‌زنم و کار ضدارزشی انجام می‌دهم هر‌چه‌قدر جهان‌بینی ما بالاتر برود پایبندی به این حرمت‌ها محکم‌تر می‌شود و رعایت این قوانین فقط مربوط به ساعت حضور در کنگره‌۶۰ نمی‌باشد بلکه اگر آن را در زندگی‌مان هم اجرا کنیم کم‌تر دچار مشکل می‌شویم.

همسفر زهرا:
به گفته آقای مهندس حرمت در کنگره۶۰ باید ۲ مرتبه خوانده شود، فرد با ورود به کنگره باید خودش را با شرایط کنگره هماهنگ کند مرحله اول حذف موادمخدر می‌باشد. درست است کنگره‌۶۰ مکان امنی می‌باشد اما این دلیل نمی‌شود ما وسایل خودمان را رها کنیم، دروغ مادر تمام فسادها می‌باشد پس نباید دروغ بگوییم، نباید علیه کسی سرزنش کنیم، نباید حرف یکدیگر را قطع کنیم بلکه باید حرف طرف مقابل تمام شود بعد شروع به حرف زدن کنیم، نباید الفاظ ناشایست به کار ببریم مثال هنگام رانندگی یک نفر سبقت نابجا می‌گیرد نباید فحش و ناسزا بگوییم. در کنگره۶۰ وام یا قرض دادن ممنوع می‌باشد زیرا ممکن است نتوانیم به موقع پرداخت کنیم و باعث به وجود آمدن مشکلات شود. پوشش باید با رعایت اصول باشد زیرا پوشش مناسب امنیت را به وجود می‌آورد، نباید بی موقع به راهنما زنگ بزنیم بلکه مسائل کنگره باید در کنگره حل شود فقط در مواقع ضروری می‌توانیم با راهنما تماس بگیریم.

همسفر معصومه:
حرمت از حریم می‌آید هر موضوعی یک حریمی دارد وقتی می‌گویند حرمت دارد یعنی نمی‌توانیم به آن نزدیک شویم و شرایط خاص خودش را دارد. مثال جاده را که نگاه می‌کنید حریم دارد یا رودخانه حریم خاص خودش را دارد شما بغل رودخانه نمی‌توانید خانه بسازید ولی بعضی‌ افراد این کار را انجام می‌دهند و به عواقب آن فکر نمی‌کنند. کنگره نیز یک حرمتی دارد و ما نمی‌توانیم وارد حریم‌های کنگره۶۰ شویم در کنگره هر نوشتار یک بار خوانده می‌شود ولی حرمت ۲ بار خوانده می‌شود. در کنگره تلفن دادن ممنوع است، تلفن دادن مشکل ایجاد می‌کند. در کنگره بحث سیاسی نمی‌کنیم ما فقط روی نقاطی که در آن مشترک هستیم کار می‌کنیم ما آمده‌ایم که به آرامش و آسایش برسیم و در این کار بسیار موفق بوده‌ایم.

تایپ: همسفر سارا، راهنما همسفر زهرا (لژیون چهارم)
ویرایش و ارسال: همسفر سمیه، راهنما همسفر رقیه (لژیون سوم)
همسفران نمایندگی کاشمر

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .