English Version
English

پیروی کردن از قوانین کنگره حال خوش را به همراه دارد

پیروی کردن از قوانین کنگره حال خوش را به همراه دارد

حرمت‌ها در کنگره ۶۰ باعث شده‌اند که کنگره به مکان امنی تبدیل بشود و هر فرد با ورود در این مکان ملزم به رعایت این حرمت‌ها می‌باشد.
ما باید بدانیم حرمت به چه معنا است؟حرمت از حریم می‌آید و یک نوع شناخت و معرفت محسوب می‌شود وقتی من از یک مسئله‌ای شناخت داشته باشم بهتر می‌توانم آن حریم را رعایت کنم.
به عنوان مثال؛ اگر من وارد یک مکان زیارتی می‌شوم موظف هستم که قوانین و حرمت آن مکان را رعایت کنم و طبق قوانینی که برای آن مکان وضع شده است عمل نمایم و یا زمانی که به یک مهمانی دعوت هستم بایستی قوانین آن مکان را رعایت کنم من باید تابع میزبان باشم و اجازه ندارم قوانینی که در منزل خودم اجرایی می‌کنم اعم از ساعات سرو غذا را در مهمانی به اجرا در بیاورم و طبق قوانینی که  میزبان طراحی کرده باید عمل کنم.
کنگره هم از این قضیه مستثنی نیست و هر کسی که وارد کنگره می‌شود باید قوانین آن را اجرایی کند؛ مانند دروغ گفتن ، علیه شخصی سرزنش کردن، حرف یکدیگر رو قطع نمودن و...از موارد ضد ارزشی می‌باشند.
رعایت این قوانین به دست تک تک ما باعث شده است کنگره به مکانی امن تبدیل شود و هر فردی وقتی با حال خراب وارد کنگره می‌شود زمانی که از کنگره خارج می‌شود حس و حال خوب دریافت می‌کند و این حال خوش نتیجه عملیاتی کردن قوانین است.
کنگره از دیدگاه من بهشت می‌باشد همانطور که در بهشت افراد جز (سلاماً  سلاما) و در آغوش کشیدن یکدیگر چیز دیگری بینشان نیست، در کنگره هم به همین صورت می‌باشد ما یکدیگر را بغل می‌کنیم و سلام می‌دهیم و تمامی قوانین و حرمت کنگره نگهدارنده و محافظت کننده من رهجو در هر جایگاهی هست که با حس و حال خوب آموزش بگیرم و بتوانم با گوش به فرمان بودن قوانین را کاربردی و عملیاتی کنم.

تایپ و نگارش: راهنما همسفر منصوره (لژیون هفتم)
رابط خبری: همسفر فاطمه، راهنما همسفر منصوره (لژیون هفتم)
عکس: همسفر پریسا، راهنما همسفر زهرا (لژیون سوم)
ویرایش و ارسال: همسفر زهرا، راهنما همسفر لیلا (لژیون دوم)
همسفران نمایندگی صادق قم

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .