English Version
English

اول حرکت ، بعد توکل ، در نهایت اجابت

اول حرکت ، بعد توکل ، در نهایت اجابت

روز پنجشنبه ۳۱ خرداد دهمین جلسه از دور هشتم سری کارگاههای آموزشی عمومی کنگره ۶۰ با دستور جلسه " وادی چهارم و تأثیر آن روی من " بااستادی ایجنت محترم شعبه تبریز مسافر احمد و نگهبانی مسافر یعقوب و دبیری مسافر سامان در محل ارومیه راس ساعت ۱۷ آغاز به کار نمود.

خلاصه سخنان استاد:

خدا را بسیار شاکرم که امروز در این جایگاه قرار گرفتم تا خدمت کنم و آموزش ببینم ، از نگهبان محترم نیز بسیار سپاسگزارم که من را دعوت کردند و در این جایگاه قرار دادند.

قبل از هر چیز من در مورد خودم باید بگویم من در زمان مصرف اول از وجود خداوند و ایمان به خدا مطمئن نبودم و اول از این موضوع مطمئن شدم . 

کسی که به خداوند ایمان دارد می داند که خداوند می فرماید از تو حرکت از من برکت ، این همان مصداق وادی چهارم است که آقای مهندس می فرماید نباید همه مسوولیت ها رو فقط به عهده خدا بگذاریم ، چون این به‌معنی صلب مسولیت از خودمان است ، در این جهان هیچ چیزی بدون اراده و خواسته عملی نمی شود ، پس اول خواسته مهم است و بعد از آن خداوند نیز کمک میکند ، طبق کلام الهی اینجا مهد است که باید بیاموزیم و ظرفیت سازی کنیم ما یک مقطعی در این دنیا که زندگی میکنیم حال هر چند سال که باشد یک مدت ، یک‌مقطع باید ظرفیت سازی کنیم و یاد بگیریم ، آموزشهایی که قرار است ببینیم را باید عملی کنیم و روح و جسم و زندگی مان را ارتقا دهیم .

امیدوارم همه عزیزان به این مرحله برسند و آموزشها را حدب بگیرند و کاربردی کنند در زندگی.

 

 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .