English Version
English

ناامیدی پایان کار نیست

ناامیدی پایان کار نیست

جلسه چهارم از دور دهم از سری کارگاه‌های آموزشی عمومی کنگره60 نمایندگی وکیلی با استادی راهنمای محترم مسافر مرتضی، نگهبانی مسافر حسین و دبیری مسافر محمد حسن با دستور جلسه" وادی چهارم و تاثیر آن روی من" در روز پنجشنبه 31 خرداد ماه 1403 ساعت 16 آغاز به کار نمود.


خلاصه سخنان استاد:
از نگهبان محترم جلسه سپاسگزارم و خداوند را شاکرم که یکبار دیگر در این جایگاه در کنار دوستان بامحبت آموزش می‌گیرم.
خداوند برای اینکه انسانها در صلح و آرامش زندگی کنند یک سری قوانین وضع کرده که وادی چهارم یکی از آنهاست که دستورجلسه امروز می‌باشد. هر کس از این قوانین اطاعت کند از زندگی لذت می برد و هرکس که از این قوانین استفاده نکند آسیب خواهد دید.
ما می‌دانیم هر بازی یا شهری یا کشوری قوانین خودش را داراست که باید از آنها تبعیت کرد.
من با اطاعت نکردن از این قوانین از روی ناآگاهی باعث شدم زندگیم به تخریب کشیده شود و از از لذت بردن در کنار همنوعان خودم محروم شوم.
ما چون نامزد مصرفیم فکر می‌کنیم که برای ما اتفاق نمی‌افتد من خودم ورزشکار بودم و اصلاً فکر نمیکردم یک مصرف کننده بشوم.
وقتی وارد کنگره می‌شویم اولین قانون می‌گوید منِ مرتضی هر تغییری می‌خواهم ایجاد کنم باید اول تفکر بکنم وگرنه آسیب خواهم دید. و در وادی دوم می‌گوید که تو آدم بیهوده ای نیستی و ناامیدی پایان کار نیست. و در ادامه می‌گوید انسان دارای صفات متعددی است دارای خوبی ها و بدی ها، فضائل و رذائل است پس به توانایی های خودت پی ببر ولی ما چون پخته نیستیم و تلاشی نمی‌کنیم و مسئولیت هایمان را به خداوند می‌سپاریم بنابراین هیچ اتفاقی نخواهد افتاد مانند اینکه اگر دکمه پیراهن ما کنده شود هر چقدر دعا کنیم فایده‌ای ندارد و تا نخ و سوزن برنداریم و دکمه را ندوزیم درست نخواهد شد.
وادی چهارم به من می‌گوید آقا تلاشت را انجام بده دست نیاز به طرف خداوند هم دراز بکن اگر تلاش نکنی هیچ تغییری اتفاق نخواهد افتاد.
ما باید به خداوند متصل بشویم ولی قبل از آن باید خودمان را بشناسیم و مسئولیت کارهایمان را به خدا واگذار نکنیم و از کسی که قبلاً این راه را رفته فرمانبردار باشیم اگر این اتفاق بیافتد آرامش خواهیم داشت.
خداوند به انسان فرصت می‌دهد که با استفاده از آن حال خودش را خوب کند و نباید از این فرصت‌ها به دلیل پایین بودن دانایی برای خراب کردن حال دیگران استفاده شود و به لطف خداوند این بستر برای بالا بردن آگاهی در کنگره فرآهم است. از این که به حرفهای من گوش کردید از همه شما سپاسگزارم.

خلاصه نویسی مسافر علی لژیون هفتم

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .