English Version
English

قوانین از روی تجربه شکل می‌گیرد

قوانین از روی تجربه شکل می‌گیرد

همه ما می‌دانیم که برای پیشبرد کارها و هدف هایمان باید انضباط و قوانین وجود داشته باشد تا بتوانیم در آرامش کارها را پیش ببریم و در بی‌نظمی هرگز نمی‌توان کار‌ها را انجام داد بلکه مدام تخریب و خرابی به وجود می‌آید.

این نکته را نباید فراموش کرد که معمولاً قوانین از روی تجربه به وجود می‌آید یعنی یک مسئله‌ای بارها تکرار شده است و این باعث به وجود آمدن یک سری قوانین می‌شود که در کنگره نیز حرمت و قوانین بر همین اساس شکل گرفته است.

برای رسیدن به رهایی باید فقط روی درمان تمرکز کرد زیرا علت جمع شدن ما در کنگره رسیدن به درمان و آموختن حل مشکلات در بازی زندگی است بنابراین ما در همین راستا باید رفتار کنیم زیرا وقتی وارد روابط کاری، مالی و خانوادگی در کنگره می‌شویم اصل موضوع که رهایی است کم رنگ می‌شود یا می‌تواند ما را وارد حواشی کند و از مسیر درمان و حتی ارزش‌ها دور کند.

شایسته است که بر طبق قوانین و مقررات هر مکانی که حضور داریم رفتار کنیم تا بتوانیم در آرامش کامل و بدون هرگونه تنش مسئله‌ خود را حل کنیم و به هدف مورد‌نظر برسیم زیرا کار نیروهای بازدارنده این است که ما را وارد معرکه‌گیری کنند و یا به بهترین شکل ما را فریب دهند که همین مسئله، روابط خانوادگی و کاری در کنگره مصداق این موضوع است که همین امر دوباره ما را وارد تاریکی‌ها می‌کند.

نویسنده: همسفر سمیه رهجوی راهنما همسفر سپیده (لژیون هشتم)

ویرایش: همسفر فرحناز رهجوی راهنما همسفر طاهره(لژیون هفتم)

ویراستار و ارسال: همسفر مرضیه رهجوی راهنما همسفر طاهره (لژیون هفتم)

همسفران نمایندگی ایمان

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .