English Version
English

رعایت حرمت و قوانین کنگره به نفع همه است

رعایت حرمت و قوانین کنگره به نفع همه است

کارگاه‌های آموزشی مجازی همسفران کنگره ۶۰ نمایندگی حافظ با استادی همسفر ربابه رهجوی راهنما همسفر الناز با دستور جلسه: «حرمت کنگره ۶۰؛ چرا رابطه کاری، مالی و خانوادگی در کنگره ممنوع است» در روز شنبه ۲ تیر ماه ۱۴۰۲ برگزار شد.

خلاصه سخنان استاد:

به نام قدرت مطلق الله
حریم؛ یعنی نزدیک نشدن زیاد به چیزی زیرا اگر نزدیک شویم حریم آن شکسته می‌شود و به خود ما آسیب می‌رساند، حریم رودخانه یعنی به بستر رودخانه زیاد نزدیک نشویم زیرا با وارد شدن به حریم آن ممکن است با طغیان رودخانه دچار مشکلاتی شویم، و یا چرا به نزدیکان محارم می‌گوییم زیرا آنها هم حرمت دارند و باید به حریم آنها احترام بگذاریم.

من در کنگره۶۰ یاد گرفتم که حرمت هر چیزی را چگونه حفظ کنم و به حریم آن احترام بگذارم و با شکستن  حریم‌ها خودم آسیب می‌بینم و آرامشم را از دست می‌دهم. کنگره ۶۰ هم حرمت دارد باید با قدم نهادن به کنگره حریم آن را حفظ کنیم، افراد در کنگره نباید زیاده از حد به هم نزدیک شوند زیرا از هدف اصلی که همان درمان اعتیاد است دور می‌شوند.

کنگره دروغ گفتن را منع کرده است و باید صادقانه به کنگره بیاییم چرا که اگر اینطور نباشد ما در سفرمان که هم جسمی و هم معنوی است موفق نمی‌شویم، در کنگره ارتباط مالی و کاری ممنوع است زیرا با این ارتباط حریم‌ها شکسته می‌شود و درگیری بین افراد کنگره ایجاد می‌شود و فضای امن کنگره را متشنج می‌کند.

من باید بدانم که با هر کس با توجه به موقعیت اجتماعی و رابطه‌ای که دارم چگونه برخورد کنم باید در رابطه با هر کدام حریم همه را حفظ کنم تا بتوانم در ارتباط با دیگران موفق باشم. رفتار و کردار من اجازه نزدیکی دیگران به من را صادر می‌کند و اگر من حریم‌ها را حفظ کنم دیگران هم در ارتباط با من به آن حریم‌ها احترام می‌گذارند، حریم‌ها شکسته نمی‌شود و مشکلات برای من ایجاد نمی‌شود و از طرف به من بی‌احترامی صورت نمی‌گیرد.

پس حرمت و قوانین کنگره به نفع همه ما رهجوها وضع شده‌است و برای گرفتن آموزش‌های بیشتر و بهتر ما فضای امنی را درست کرده است، پس به همه ما واجب است تا به آنها احترام بگذاریم و همه آن قوانین را به خوبی و درستی اجرایی کنیم تا خودمان در امنیت باشیم و سفر خوبی را انجام دهیم.

همانطور که در کلام الله شریف آمده است بهشت سراسر سلامتی و صلح است، اگر من و هر کس که وارد کنگره می‌شود حرمت آن را حفظ کند کنگره هم مانند بهشت برین سراسر صلح و آرامش و سلامتی می‌شود و هیچ کس در آن سخن لغو و بیهوده نمی‌گوید و همانطور که همه می‌بینیم با حفظ حرمت کنگره محیط کنگره برای همه رهجوها امن و سراسر صلح و سلامتی است.

تایپ: همسفر ربابه رهجوی راهنما همسفر الناز (لژیون هفتم)
رابط خبری: همسفر معصومه رهجوی راهنما همسفر الناز (لژیون هفتم)
عکس و ارسال: همسفر زینب، مرزبان خبری
همسفران نمایندگی حافظ

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .