English Version
English

مسئولیت زندگی

مسئولیت زندگی

جلسه نهم از دوره چهلم کارگاه‌های آموزشی عمومی کنگره ۶۰ نمایندگی کاسپین با استادی مسافر پهلوان علی، نگهبانی مسافر عارف و دبیری مسافر اسماعیل با دستور جلسه وادی چهارم و تأثیر آن روی من " پنجشنبه 31 خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۶ آغاز به کارکرد.

سخنان استاد:
از نگهبان جلسه و دبیر ایشان که اجازه دادند در این جایگاه خدمت کنم و اولین مشارکت را داشته باشم، تشکر می‌کنم. در ابتدای سخنانم باید یک تشکر ویژه از مرزبانان محترم داشته باشم و همچنین از راهنمای عزیزم حمید آقا تشکر می‌کنم که حال خوش خودم را مدیون ایشان هستم. قبل از صحبت در مورد دستور جلسه باید این را بگویم که امروز یک روز زیبا در کنگره بود و جای تشکر دوباره دارد که از مرزبانان فعلی داشته باشم و همچنین پیشاپیش به افرادی که امروز در انتخابات رأی می‌آورند، می‌گویم. دستور جلسه به عملی که امروز انجام دادیم ربط بسیاری دارد؛ چراکه باید اول حرکت کرد و سپس به خداوند توکل کنیم. آقای مهندس فرموده‌اند که وادی‌ها، ریشه‌های کنگره هستند و اگر من این وادی‌ها را اجرایی نکنم، ریشه‌هایش ضعیف می‌شود و اگر ریشه‌هایم ضعیف باشد، نمی‌توانم آن عمل سالم را انجام دهم. قبل از من کسانی در کنگره بودند که دارای ریشه‌های قوی بودند و من امروز به‌واسطه آن‌ها دارای ریشه‌های قوی هستم.

اگر بخواهم مثالی در مورد دستور جلسه زده باشم مانند این است که من درب ماشین خود را نبسته باشم و با خود بگویم که به خداوند می‌سپارم؛ این‌یک عمل نادرست است. یادم می‌آید در دو دوره قبل که من کاندید مرزبانی بودم؛ در روزی که رأی ریزی بود، راهنمای عزیزم فرمودند که در روز رأی‌گیری در شعبه گیلان هستند و در رأی‌گیری شرکت نخواهند کرد؛ من به‌یک‌باره ناراحت شدم ولی این درس بزرگی برای من شد که این را دانستم اگر به دنبال عمل سالم باشم به هدف خودم می‌رسم. همیشه از خداوند خواسته‌ام که در کنگره باشم و آموزش‌های کنگره را اجرایی کنم. تا زمانی که من در کنگره قدمی برندارم، درمان رخ نمی‌دهد و رهایی را نمی‌توانم بگیرم. اول باید خودم قوانین را انجام دهم و بعد به خداوند بسپارم.

مرزبان کشیک: مسافر داود
تایپ: مسافر سعید
تنظیم: مسافر محمدرضا
تهیه‌شده در نمایندگی کاسپین

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .