English Version
English

من هم شروع کردم دقیق مسئولیت هایم را انجام دادم

من هم شروع کردم دقیق مسئولیت هایم را انجام دادم

دهمین جلسه  از دور سی ام کارگاه‌های آموزشی عمومی کنگره۶۰، شعبه میرداماد، با استادی راهنمای  محترم مسافرعلی و نگهبانی مسافرحسین و دبیری مسافر سعید، با دستور جلسه اول «وادی چهارم و تاثیر آن روی من » و دستور جلسه دوم دهمین سال رهایی راهنمای محترم مسافر محمد در روز پنجشنبه 31خرداد۱۴۰۳ ساعت ۱۶ آغاز به کارکرد.

سخنان استاد:

سلام دوستان علی هستم یک مسافر:
در ابتدا شاکر خداوند هستم که به برکت دهمین سال رهایی و تولد محمد عزیزدر این جایگاه قرار گرفتم که خدمت کنم و آموزش بگیرم ، و از ایجنت محترم و گروه مرزبانی هم تشکر می کنم .
باتوجه به اینکه شخص مصرف کننده در هر مقطعی و باهر مصرفی وارد کنگره شده ، بالاخره باید درمان را شروع کند وقتی که جلسات تازه واردین را گذراند و وارد لژیون شده باید سفر خود را آغاز کند این شخص از نظر تخریب 3 مقوله را باید در نظر داشته باشد جسم ، روان و جهان بینی  و این سه قسمت باید درست بشود تا فرد در پایان سفرش به تعادل و درمان برسد که در این راستا باید جزوات آموزشی ، کتاب 60درجه ، چهارده وادی و کتاب عشق را استفاده کند.
در وادی چهارم در مسایل حیاتی به خداوند مسئولیت دادند سلب مسئولیت از خویشتن است اگر من مسئولیت هایم را به خداوند سپردم و خودم هیچ گونه حرکتی نکردم این همان ذهن شیطانی هست . که ما باید اول حرکت کنیم بعد به خداوند واگذار کنیم .
من وقتی خودم وارد کنگره 60 شدم جلسه اول و دوم را گذراندم گفتم یک روز من نمی آیم یک روز راهنما نمی آید یک روز هم یا برق نیست یا تعطیل است ، دوباره سر جای اولمان قرار می گیریم ولی یک ماه که آمدم دیدم که انسانهای اینجا هستند که مسئولیت های خود را دقیقا انجام می دهند خیلی دقیق خصوصا راهنماها که راهنمای خودم 45 دقیقه زودتر از همه می آمد به این دلیل فهمیدم که خداوند مسئولیت های خودش را انجام داده جای را برای من مشخص کرده که انسانهای هستند که مثل خداوند مسئولیت هایشان را انجام می دهند به همین جهت من هم شروع کردم دقیق مسئولیت هایم را انجام دادم تا به رهایی و درمان رسیدم و در قسمت راهنمایی هم خدمت کردم و الان هم در خدمت شما هستم .
و اما دستور جلسه دوم دهمین سال تولد راهنمای محترم آقای محمد نصر وقتی که ایشان وارد لژیون من شده اند ظاهر مناسبی نداشتند و تصمیم گرفتم در آخر جلسه با ایشان خصوصی صحبت کنم ولی در ادامه جلسات دیدم ایشان خیلی مرتب و با مطالعه و علاقه سفر خودش را شروع کرد در همین راستا می خواهم بگویم که خداوند چنان قدرتی به راهنما می دهد که رهجو با هر فکر و اندیشه ای وقتی وارد کنگره می شود به راهنمایش احترام می گذارد و دست به سینه می نشیند .
آقا محمد مشارکت های پر معنا و گیرای داشته اند و به همین جهت مشارکت هایشان خیلی روی دیگران تاثیر می گذاشت در کنار این قضیه همسفر نقش بسیار حائز اهمیت و موثری داشتند و در آغاز سفر آقا محمد در کنارشان بوده اند.
بنده در پایان این تولد را در راس به بنیان کنگره  آقای مهندس و خانم آنی،همسفرشان و راهنمای همسفرشان و خودش تبریک می گوییم .
همچنین دیده بان محترم آقای اصغر منصوری پیام تبریک ارسال داشتند  که خدمت آقا محمد اعلام می کنم.

سخنان مسافر محمد:

سلام دوستان محمد هستم مسافر:
داخل کنگره من آموخته ام خواست ها مانند بذرها و یا هسته ها می باشند تا زمانی که در زمین یا بستری مناسب قرار نگیرند شکفته نمی شود . هر خواسته ای از بدو شکفته شدن تا به انجام رسیدن حس مخصوص به خود را پدیدار می آورد ، در وادی چهارم آموخته ام مراحل نفس را اماره ، لوامه و مطمئنه که تعریف نفس آنچه تعیین موجودیت می کند در ظاهر و باطن که نشانه ی آن داشتن خواسته است هم معقول هم نامعقول می باشد پس انسان هم معمولا بذری بیش نیست نام این بذر نفس است نفس دارای پوسته ای سخت است ولی محتوای داخل آن به صورت بالقوه وجود دارد  ، پوسته برای محافظت از این محتوای لطیف ضروری و لازم است هنگامی که زمان مناسب فرا برسد این پوسته باید شکفته شود هرگونه مقاومتی با این پوسته باشد باعث از بین رفتن نفس می شود رهجو وقتی وارد کنگره می شود در بستری مناسب قرار می گیرد اول بایستی تسلیم باشد و سپس با راهنمای خود پیوند بخورد که معلم معنوی رهجو می باشد هر گونه مقاومتی در برابر آموزش ها و حرمت ها باعث عدم رشد رهجو می گردد، در هستی هیچ عطری هیچ رنگی هیچ بویی زیبایی معلم معنوی را ندارد ، اگر در طول سفر رهجویی که طعم واقعی شادی و سرور را چشیده باشد حتما طعم واقعی رهایی از اعتیاد را هم خواهد چشید کشف این پدیده ی بسیار زیبا انسان را سعادتمند می کند و زندگی را برای گزینش بهتر آماده می سازد برای دریافت علوم که این علوم یعنی افتخار به گذشته ، تلاش برای حال و امید به آینده است ، افرادی که زمان را در انتظار و شرایط عالی را از دست می دهند هرگز موفق نمی شوند ، شرایط عالی را باید خودمان مهیا بکیم و بار مسئولیت را به گردن خداوند واگذار نکنیم ، در طول سفر و معرفی خودتان هر قدر تغییر کرده باشید و آنچه که هستیم بهتر ما را معرفی می کند تا آنچه می گوییم . عشق، علم، معلم راستین بزرگترین اکسیری است که می تواند مادیات را تبدیل به معنویات کند و انسان را الهی کند،به شرط اینکه مسئولیت خودت را خودت بپذیری ، توی این مسیر هرکسی به هرکسی نیکی کند  او را ساخته است و هرکسی به هرکسی بدی کند به او باخته است ،پس وقت خودت را صرف ساختن کنید نه باختن. من در کنگره آموخته ام نه جا بزنم و نه درجا بزنم زیرا آقای مهندس در تعالیم خویش می فرمایند پیام من و رسالت من ترویج آیین و مکتب فلسفه خاصی نیست پیام من نوعی کیمیا گری است و روشی است  در دگرگونی معنوی آدمی . کار خداوند چیست؟ خداوند آن لایتناهی است که رسالت او براوردن نیاز انسان است و نیاز ما علوم مهندس حسین دژاگام و روش درمان DST  است وظیفه ی من در این کار چیست؟ بایستی مسئولیت درمان خودم را خودم بر عهده بگیرم به این دلیل که خودم مجری قوانین و فرامین خداوند هستم . در پایان تشکر می کنم اول از خداوند سپس از جناب مهندس حسین دژاکام و راهنمای محترم خودم آقای علی حسینی و راهنمای درمان سیگارم آقای علی رضا رضازاده و کلیه خدمت گذاران کنگره60 و در آخر از پیشکسوت عزیز پهلوان کشتی هاشم قنبری سپاسگزاری میکنم ونهایت تشکر را دارم از ایشان که مدال خود را به بنده اهدا نموده اند. از اینکه که سخنان من گوش نمودید متشکرم.

سخنان راهنمای همسفر:

سلام دوستان فاطمه هستم یک همسفر .

ابتدا خداوند را شاکر و سپاسگزارم که توانستم به واسطه ی تولد این دو عزیز در این جایگاه حضور پیدا کنم بنده به نمایندگی از طرف خانم داوودی عزیز راهنمای محترم خانم افسانه و با کسب اجازه از ایشان در خدمت شما هستم .خانم افسانه عزیز مدت کمی بعد از مسافرشان به کنگره آمدند و با عزم و اراده و پشتکار سفر خوبی را گذراندند و در سفر دوم بسیار فعالانه و با حفظ حس مسئولیت قوی جایگاه های خدمتی را یکی پس از دیگری تجربه کردند سپس راهنما شدند و این حس زیبا را تجربه کردند و قطعا خدمتگزار در کنار مسافر محترمتان در کنگره باقی خواهند ماند .این رهایی و این جشن زیبا گوارای وجود هر دو عزیز باد .

من هم به این روز را در راس به جناب مهندس و خانواده محترمشان ،سپس به راهنمای محترم آقای حسینی و مسافر محمد و خانم افسانه عزیز و خانم ثناعزیز تبریک عرض میکنم .

ممنون از سکوت زیبای شما دوستان .

سخنان همسفر:

سلام دوستان افسانه هستم یک همسفر :
خداوند شکر می کنم که بخاطره خدمت گذار بودن مسافرم .دوباره این جایگاه رالمس کردم .ما تولد های دیگری را درهم در  شعبه سلمان فارسی داشته ایم و امروز این تولد دیگری را در این شعبه جشن می گیریم .در دهمین جشن تولد دیگر نیازی به صحبت کردن در مورد روزهای تلخ دوران اعتیاد نیست ، زیرا در این مرحله یادآوری خاطرات گذشته نسبت به قبل این است که در نور وروشنایی به دنبال تاریکی ها باشیم .ولی یادم نمی رود که از کجا به کجا رسیدیم . امروز جای راهنمای عزیزم خانم داودی خیلی خالی است من از خانم فاطمه عزیزم سپاس گذاری می کنم که قبول زحمت کردند در کنار من بودند.
از راهنمای مسافرم وایجنت محترم ومسافران وهمسفران کمال تشکر را دارم .

مرزبان کشیک

رهایی

معرفی راهنمای تازه واردین

نگارش:مسافران اکبر. علی

عکس:مسافر محمد

ارسال :امیرحسین

نمایندگی میرداماد اصفهان

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .