English Version
English

ادیان الهی

ادیان الهی

آقای مهندس در سی‌دی تخریب می‌فرمایند:  اعتیاد به نیکوتین، یکی از علت‌های اصلی مرگ‌ومیر بین افرادی است که از اعتیاد رهایی یافته‌اند. مرگ در اثر مصرف سیگار ۱۷ برابر بیشتر از مصرف‌کننده‌های اوردوزی می‌باشد. آموزش جهان‌بینی، یعنی ما به خودمان آسیب نرسانیم و راه و رسم زندگی کردن را بیاموزیم. ادیان الهی هم می‌خواستند که به انسان‌ها بیاموزند که از ضدارزش‌ها دوری کنند تا بتوانند در کنار هم به خوبی زندگی کنند.

دود سیگار، باعث از بین رفتن باکتری‌های مفید و مضر دهان می‌شود و شخصی که سیگار را قطع می‌کند، این باکتری‌ها به صورت تاول و یا آفت در دهان بروز داده می‌شود و برای درمان باید دهان خود را با d.sap شستشو دهد. مهم‌ترین چیزی که در حیات برای ما واجب و ضروری است، اکسیژن هست. ما در جسم خود ۳۷ میلیارد و ۲۰۰ میلیون سلول داریم که دائماً در حال حرکت هستند و جسم ما مثل یک ماشین خیلی پیشرفته است که باید به خوبی از آن نگهداری کنیم.

شخصی که ۳۰ کیلو اضافه وزن دارد، یعنی ۳۰ کیلو اضافه‌بار دارد و به سیستم جسم خود آسیب وارد می‌کند. اولین تخریبی که سیگار به جسم وارد می‌کند، اکسیژن را تبدیل به دوده و سم‌های مخرب می‌کند و وارد جریان خون و سلول‌ها می‌شوند. شخصی که سیگار مصرف نمی‌کند، ریه صورتی‌رنگ دارد ولی ریه شخص سیگاری مانند قیر هست. فیلتر سیگار، قبل از مصرف کاملاً سفید و روشن است ولی بعد از مصرف، فیلتر کاملاً تیره می‌شود.

آقای مهندس به دلیل عدم جهان‌بینی می‌فرمودند: این جسم نباید سالم به دست موریانه‌ها برسد، پس باید خودم آن را از بین ببرم به همین خاطر به مدت ۳۵ سال، روزانه ۴۰ نخ سیگار مصرف می‌کردند. براساس یک آزمایش انجام شده اشخاصی که به‌صورت سقوط آزاد و غیراصولی مواد خود را قطع کرده بودند در سیستم ایمنی این اشخاص، مشکلات بسیار زیادی وجود داشت و آمادگی چاقی، استرس و مرگ‌ومیر بین این افراد بسیار زیاد است.

آقای مهندس، در تاریخ ۱۵ /۱۱ /۱۳۹۰ ساعت ۲ بعدازظهر، در اتاق کار خود یک سکته بسیار خطرناکی کرده بودند به صورتی که پزشکان می‌گفتند: که شما کاملاً مرده بودید و دوباره زنده شدید و پزشکان اجازه مصرف سیگار را به ایشان نمی‌دادند به همین دلیل به فکر درمان سیگار خود افتادند و طبق روش دی‌اس‌تی، نیکوتین دودی را به نیکوتین خوراکی تبدیل کردند و از همان زمان روی تخت بیمارستان، درمان خود را آغاز کردند. وسوسه در مورد اعتیاد صادق نیست؛ وسوسه یعنی نیاز بدن است.

در متد d : dst مخفف دژاکام با ضریب ۸٪، s: پله‌های ۲۱ روزه و T: حداقل زمان درمان، ۱۰ ماه هست. دوره سازگاری در درمان سیگار، سه ماه است. برای درمان سیگار، طبق پروتکل درمان مقدار نیکوتین روی پاکت و مقدار مصرف نخ سیگار شخص محاسبه می‌شود و آدامس نیکوتین در مقدارهای ۲ و ۴ میلی‌گرمی هست و هر آدامس به چهار قسمت تقسیم می‌شود تا نیکوتین هر قطعه آدامس به نیم میلی‌گرم تبدیل شود؛ اگر شخص با خوردن آدامس نیکوتین دچار سکسکه شد، به این دلیل است که آدامس را کامل خورده و نیکوتین زیادی را دریافت کرده و باید کمتر مصرف کند.

تعداد آدامس برنامه حتماً باید تا پایان شب استفاده شود زیرا اگر کمتر استفاده کند، شخص دچار آشفتگی و درگیری می‌شود؛ مصرف آدامس ساعت مشخصی ندارد. در موقع درمان سیگار با آدامس، به‌هیچ‌وجه نباید سیگار مصرف شود زیرا شخص به نتیجه نمی‌رسد. در روز درختکاری، اشخاصی که سیگار مصرف می‌کنند به‌هیچ‌وجه حق شرکت در این مراسم را ندارند و در پارک بانوان اعضایی که سیگار مصرف می‌کنند هم حق حضور در پارک را ندارند مگر اینکه وارد لژیون ویلیام‌وایت شده باشند. ما باید به جسم خود توجه کنیم و آن را شاداب، قوی و نیرومند پرورش دهیم و حفظش کنیم.

نگارش: همسفر فرحناز رهجوی راهنما همسفر زینب (لژیون دوم)
ویرایش: همسفر ملیحه رهجوی راهنما همسفر ساره (لژیون هشتم)
ارسال مطلب: مرزبان خبری همسفر سمیه
همسفران نمایندگی رودکی

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .