English Version
English

کنگره ۶۰ جایی بود که راه را به من نشان داد

کنگره ۶۰ جایی بود که راه را به من نشان داد

جلسه‌ نهم از دوره‌ بیست و ششم کارگاههای آموزشی خصوصی مسافران کنگره ۶۰؛ نمایندگی اروند آبادان، با استادی مسافر خالد، نگهبانی مسافر امیر و دبیری مسافر عباس با دستور جلسه « وادی چهارم و تأثیر آن بر روی من » سه شنبه ۲۹ خرداد‌‌ماه ۱۴۰۳ ساعت ۱۷ آغاز به کار کرد.  

سخنان استاد: 

دستور جلسه وادی چهارم و تاثیر آن روی من می‌باشد.

از نظر من جناب آقای مهندس می‌تواند برای هر کدام از وادی‌ها یک کتاب بنویسد. قبل از اینکه وارد کنگره بشوم، فکر می‌کردم که راه من درست است، فکر می‌کردم من مصرف کننده نیستم.از نظر خودم داشتم به واسطه‌ی قرص خودم را درمان می‌کردم. از زمانی که مصرف را شروع کردم، فکر نمی‌کردم که داستان به این‌جا ختم شود و چند سال درگیر اعتیاد بودم، درگیر مصرف انواع مواد مخدر، تا یک روز متوجه شدم که اوضاع زیاد جالب نیست و صاحب یک فرزند شده بودم و بیشتر نگران آن بچه بودم که باید از این وضعیت خودم را به یک صورت خلاص کنم. با چند تا از دوستان صحبت کردم و به من پیشنهاد قرص را دادند، و گفتند با خوردن این قرص شما می‌توانید درمان شوید، قرص خوردن را شروع کردم و فکر می‌کردم که درمان شده‌ام ولی هفت سال درگیر مصرف قرص بودم. 

تا این که بعد از سال‌ها همان دوستی که به من قرص را پیشنهاد داد به من گفت یک جا رفته‌ام به نام کنگره ۶۰ و تو هم بیا، گفتم نه من مشکلی ندارم، و مصرف قرص‌ها دست خودم هست و می‌توانم این قضیه را درست کنم. به من گفت: می‌توانی یک روز قرص مصرف نکنی، گفتم: امتحان نکردم و دوست ندارم امتحان هم بکنم چون زندگی‌ام را می‌توانم با قرص اداره کنم.

بعد از مدتی برای یکی از عزیزان مشکلی پیش آمده بود و می‌خواستم به ایشان کمک کنم، گفتم به کنگره برویم تا ببینم کجاست و چه مکانی است.

 بعنوان یک تازه وارد مشارکت‌ها را گوش می‌دادم. یکی از دوستان به من گفت که من برای پسرم آمدم که کمکش کنم تا اینکه متوجه شدم خودم بیشتر از او مشکل دارم باید خودم را درمان کنم بعد بتوانم به او کمک کنم، خوب این یک ندایی برای من بود تا متوجه شدم کسی که روزانه ۲ لیتر الکل و قرص مصرف می‌کند خیلی مشکل دارد. همان‌جا به این ایمان رسیدم که این‌جا مکان درستی است و واقعا کنگره ۶۰ جایی بود که راه را به من نشان داد و توانستم معنای واقعی محبت را متوجه بشوم. امیدوارم که از وادی‌ها بتوانم در زندگی‌ام استفاده کنم، خودم هنوز نتوانستم به آن ایده آل برسم خیلی راه مانده است باید مرتب این‌جا حضور داشته باشم و آموزش بگیرم ولی امیدوارم که بتوانم یک بخش کوچکی از این وادی‌ها را در زندگی‌ام پیاده کنم و یک خدمتگزار واقعی باشم.

از اینکه به صحبت‌های من گوش دادید ممنونم.  

تایپ مطلب: همسفر علیرضا لژیون هشتم 

ویرایش و ارسال مطلب: مسافر محمود لژیون هفتم 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .