English Version
English

مسئولیت پذیری ،انسان را قدرتمند می کند.

مسئولیت پذیری ،انسان را قدرتمند می کند.

جلسه سیزدهم از دوره نهم سری جلسات کارگاه های آموزشی خصوصی نمایندگی شوشتر به استادی مسافر سالار و نگهبانی مسافر مهدی و دبیری مسافر رضا با دستور جلسه (وادی چهارم و تاثیر آن بر من) در روز سه شنبه ۲۹ / خرداد / ۱۴۰۳ ساعت ۱۷ آغاز به کار نمود .

خلاصه سخنان استاد :

سلام دوستان سالار هستم یک مسافر . خدا را شاکر و سپاسگزارم که باز فرصت شد تا در این جایگاه آموزش بگیرم و خدمت کنم . دستور جلسه امروز وادی چهارم و تاثیر آن روی من می باشد . وادی چهارم به ما آموزش میدهد که در مسائل حیاتی به خداوند مسئولیت سپردن ، یعنی سلب مسئولیت از خویشتن می باشد . من در زمان مصرف و قبل از وارد شدن به کنگره مسئولیت هیچ کاری را به عهده نمی گرفتم و همیشه دوست داشتم در حال مصرف باشم و مسئولیت مشکلاتی را که من بوجود آورده بودم به گردن دیگران بیندازم . از وقتی که به لطف پروردگار در کنگره حضور پیدا کردم و با آغاز سفرم آموزش گرفتن را شروع کردم  با کار کردن وادی چهارم متوجه شدم که مسئولیت همه امور مربوط به حیات من بر عهده خود من هست و متوجه شدم که مسئولیت من سفر اولی در کنگره این است که به موقع در جلسات حضور داشته باشم ، سی دی ها را به موقع تحویل بدهم و همچنین دارو را در زمان و با دوز تعیین شده استفاده کنم و با پذیرفتن مسئولیت ها روز به روز حالم بهتر شد و در طول مسیر رهایی ، سفر لذت بخشی را تجربه نمودم .

زمانی که وارد کنگره شدم مشکل سواد داشتم ولی چون مسئولیت سفر بر عهده خودم بود و باید سی دی می نوشتم و به لطف کنگره توانستم سواد یاد بگیرم و در غیر این صورت امیدی به سواد دار شدن نداشتم . با پذیرفتن مسئولیت و حرکت کردن در صراط مستقیم خداوند هم به من یاری رساند . (از ما حرکت ، از خداوند برکت ) . در زمان مصرف چون نیرو ها در اختیار من نبودند و از پذیرفتن مسولیت ها عاجز و ناتوان بودم و تنبلی و کاهلی می کردم و به راحتی با آن جمله پناه بر خدا  مسولیت ها را به خداوند واگذار می کردم و انجام آن ها را از خود سلب می کردم . خدا را شاکرم که در دوره ای زندگی میکنم که کنگره ۶۰ وجود دارد و در آن حضور دارم تا آموزش بگیرم و امیدوارم که در مسیر کنگره ثابت قدم باشم . ممنون از اینکه حوصله کردید و به صحبت های من گوش کردید .

تایپ و ویرایش : مسافرمهدی لژیون دوم

گروه سایت نمایندگی شوشتر

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .