English Version
English

در زندگی، همه انسان‌ها مسافر هستند

در زندگی، همه انسان‌ها مسافر هستند

هفتمین جلسه از دور هشتاد وششم کارگاه‌های آموزشی خصوصی کنگره60 نمایندگی آکادمی با استادی راهنمای محترم مسافر مهدی، نگهبانی مسافر مسعود و دبیری مسافر حسین با دستور جلسه "وادی چهارم و تاثیر آن روی من" چهارشنبه 30 خرداد 1403 ساعت 17 آغاز به کار کرد.
خلاصه سخنان استاد:
سلام دوستان مهدی هستم یک مسافر؛ خدارا شکر که فرصتی به من داده شد که بتوانم بار دیگر در این جایگاه قرار بگیرم. آن چیزی که کنگره60 را متمایز می‌کند از بقیه انجیو‌ها، علم و دانش آن است که توسط آقای مهندس دژاکام به راحتی در اختیار ما قرار می‌گیرد و هر کسی به راحتی می‌تواند از این آموزش‌ها استفاده کند.
یک بخشی از این آموزش‌ها و این علم، از طریق سی‌دی‌های هفتگی به ما انتقال پیدا می‌‎کند و بخش دیگره آن، از کتاب‌ها و منابع کنگره60 به ما منتقل می‌شود، که یکی از این کتاب‌ها کتاب عشق، 14 وادی برای رسیدن به خود می‌باشد، که از 14 مسیر و 14 راه  برای بهتر زندگی کردن تشکیل شده است و این وادی‌ها برای  همه مردمان جهان قابل استفاده است.


در زندگی همه ما مسافر هستیم، این مسافر بودن فقط برای اعضای کنگره نیست، بلکه همه موجودات در زمین مسافر هستند و از یک نقطه به نقطه دیگر در حرکت می‌باشند. برای این حرکت در زندگی، انسان نیازمند یک تابلو و یا راهنما می‌باشد و در کنگره راهنما در زندگی، در قالب کتاب 14 وادی به ما داده شده که بتوانیم در مسیر زندگی همواره بهترین راه را انتخاب کنیم.
در وادی چهارم اشاره می‌کند خدا انسان  را خلق کرد و به انسان اختیار داده شده و به واسطه همین اختیار، انسان مختار در تصمیم گیری است که چه مسیری را انتخاب کند، هم می‌تواند به بالاترین درجه برسد و هم در پایین ترین درجات قرار بگیرد.


در این وادی به واقع می‌گوید، انسان هر کاری که می‌کند باید مسئولیت آن را بپذیرد، اگر مصرف کننده مواد مخدر شدم، باید بپذیرم و تلاش کنم به رهایی برسم  و در ادامه خدمتگذار شوم. چیزی که در وادی چهارم به من گوشزد می‌کند این است که در تمام مسائلی که در زندگی من بوجود می‌آید، مصوب اصلی‌اش خودم می‌باشم و نمی‌توانم بگویم کسان دیگری باعث شدند.
من همه این مسائل را رعایت می‌کنم که به خود برسم و نفس خود را پالایش کنم، از همه موانع عبور کنم، تا به آن مقصد راستین برسم و اگر ذره‌ای در مسیر هستم، این را مدیون کنگره و آقای مهندس هستم و اگر از آرامشی برخوردار هستم، از آموزش‌های خوب کنگره می‌باشد. امیدوارم بتوانم در این مسیر پیش‌بروم و آرزوی موفقیت برای همه شما دارم. از این‌که به صحبت‌های من توجه کردید از همه شما سپاسگذارم.

عکس و بارگذاری: مسافر محمدحسین لژیون ششم

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .