English Version
English

مسئولیت و به دست آوردن توانایی‌ها

مسئولیت و به دست آوردن توانایی‌ها

جلسه چهارم از دوره چهارم کارگاه‌های آموزشی لژیون سردار نمایندگی پاکدشت با استادی پهلوان محترم مسافر یزدان، نگهبانی موقت مسافر مصطفی، دبیری موقت مسافر مصطفی و خزانه‌داری موقت مسافر مرتضی با دستور جلسه «وادی چهارم و تاثیر آن روی من» چهارشنبه 30 خرداد 1403 ساعت 15:30 آغاز به کار کرد.

خلاصه سخنان استاد:

سلام دوستان یزدان هستم مسافر

دستور جلسه تخصصی لژیون سردار طبق قانون جدید تبدیل به دستور جلسات هفتگی شد و چون بار آموزشی بهتری دارد من بابت این موضوع خوشحال هستم. دستور جلسه امروز وادی چهارم است، مسئولیت دادن به خداوند یعنی سلب مسئولیت از خویش، من زیباترین چیزی که از آموزش‌های کنگره دارم، این است که انسان‌ها را از خواب جهالت بیدار کنیم. من نگاه می‌کنم زمانی که انسان‌ها ضعف و مشکلات بر آن‌ها غلبه می‌کند مسئولیتش را بر عهده دیگران میندازند. انسان‌هایی که ناتوان نباشند و ضعف نداشته باشند، هیچ زمانی مسئولیت را بر عهده دیگران نمی‌اندازند. یک مصرف‌کننده به دلیل همین نکته است که ضعف و ناتوانی دارد و اصولاً درمان اعتیاد بر مبنای همین است و ما می‌خواهیم دوباره توانایی‌هایمان را به دست آوریم.

توانایی‌هایمان در درون ما است و باید کشفشان بکنیم، یک مصرف‌کننده قبل از این که وارد تاریکی‌ها شود خیلی کارها از دستش برمی‌آمد. خیلی از مراکز دیگر می‌گویند که ما یک مریض یا بیمار هستیم اما این‌طور نیست. وقتی‌ که به کنگره می‌آییم اولین پارامتری که تحت آموزش قرار می‌دهند جسم ما است. اگر جسم ما سالم باشد مسلماً می‌توانیم آن توانایی‌ها را به اجرا دربیاوریم. این دستور جلسات مستثنا از دستور جلسات سردار نیست. منظور از مسئولیت، تمام مسئولیت حیات است. ما اگر مشاهده کنیم در کنگره و زندگی، پول هم جزوی از حیات ما است اگر پول نباشد به مشکل برمی‌خوریم و مسئولیت تمام‌کارهای کنگره بر عهده خود ما است.

اگر در کنگره لژیون سردار برگزار می‌شود، صرفاً جهت این است که مسئولیت کارهایمان را بر عهده بگیریم. اگر امروز کنگره به نقطه‌ای رسیده است و حرفی برای گفتن در مقوله اعتیاد دارد همه برای این است که ما توانایی‌هایمان را به اجرا درآوردیم و این مسئولیت ما است که به اجرا دربیاوریم و در اختیار دیگران بگذاریم. امروز اگر وادی چهارم را به اجرا درمیاوریم و یک هفته راجع به آن صحبت می‌کنیم یعنی این‌که من بر تمام مسائل زندگی خود واقف هستم.

عکاس: مسافر محمود لژیون 11

تایپ و ارسال کننده: مسافرمحمود لژیون 14

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .