English Version
English

وادی چهارم ، شناخت خود ، اعتماد به خود

وادی چهارم ، شناخت خود ، اعتماد به خود

روز سه‌شنبه ۲۹ خرداد پنجمین جلسه از دور اول سری کارگاههای آموزشی خصوصی کنگره ۶۰ با دستور جلسه " وادی چهارم و تأثیر آن روی من " با استادی مسافر یعقوب و نگهبانی مسافر محمد و دبیری مسافر یدالله در محل نمایندگی ارومیه راس ساعت ۱۷ برگزار گردید.

خلاصه سخنان استاد:

خدا را بسیار شاکرم که در این جایگاه قرار گرفتم تا بتوانم خدمت کنم و آموزش ببینم و از نگهبان محترم نیز بسیار سپاسگزارم برای انتخاب بنده .

در مورد دستور جلسه یعنی وادی چهارم باید مسولیت کارهای خودمان را باید خودمان به عهده بگیریم و مسولیت دادن به خدا در مسایل مهم یعنی صلب مسولیت از خود و این کار باعث می شود کم کم برای حل مسایل از خودمان مایه نگذاریم و همه را به خدا واگذار کنیم .

آیا برای تأمین موادی که قبلاً مصرف میکردیم به کسی وابسته بودیم ، من مطمن هستم همه ما هیچ وقت تأمین موادمان را به کسی و یا چیزی واگذار نمی کردیم چون موضوع تهیه مواد برایمان مهم بود و به بهترین نحو و شکل و در هر ساعتی از شبانه روز آنرا تهیه میکردیم ، پس در مسایل مهم زندگی نیز اگر مثل همان موقع عمل کنیم میبینیم که خودمان مسول آینده خودمان هستیم ، حرکت برای انسان باید آغاز شود تا خداوند نیز در این راه کمک کند ولی باید آغاز از سوی خودمان باشد تا راه نمایان شود.

من خواستم که زمانی مصرف کننده باشم و در این راه تمام مراحل کار را خودم انجام میدادم و الان هم باید خودم بخواهم تا این راه را به پایان برسانم . 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .