English Version
English

باید خودمان مسئولیت کارهای خودمان را بپذیریم و به گردن خداوند نیندازیم

باید خودمان مسئولیت کارهای خودمان را بپذیریم و به گردن خداوند نیندازیم

جلسه سیزدهم از دوره یازدهم کارگاه‌های آموزشی عمومی کنگره ۶۰  نمایندگی نایین به استادی راهنمای محترم مسافر علیرضا، نگهبانی مسافر خسرو و دبیری مسافر حجت‌الله با دستور جلسه «وادی چهارم و تاٌثیر آن روی من» سه شنبه 29خردادماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۱۷ آغاز به کار کرد.

خلاصه سخنان استاد:
دستور جلسه این هفته وادی چهارم با موضوع در مسائل حیاتی مسئولیت دادن به خداوند یعنی سلب مسئولیت از خویشتن، یعنی باید مسئولیت کار خودت را باید خودت بپذیری و مشکلات و گرفتاری خودمان را به گردن خداوند نیندازیم، با خداوند معامله نکنیم، اگر خودمان مسئولیت کار خود را نپذیریم و به جهت رفع مشکلات حرکت نکنیم هیچ‌گاه مشکل ما حل نخواهد شد و معجزه‌ای رخ نخواهد داد.

در این وادی می‌گوید خداوند قدرت اختیار را به انسان داد و انسان را بر سر دوراهی قرارداد و شیطان که از درگاه خداوند به‌واسطه عدم سجده بر انسان از درگاه خداوند رانده شد مأموریت دارد که انسان را از مسیر ارزش‌ها دور کند و انسان اختیار دارد که مسیر ارزش‌ها و یا ضد ارزش‌ها را انتخاب کند ولی باید تاوان و بهای انتخاب خود را بدهد. ما باید خودمان را با آموزش گرفتن بشناسیم و اگر خود را شناختیم می‌توانیم خدا را هم بشناسیم، هر انسانی دارای صور آشکار و صور پنهان است که صور آشکار شامل دست‌وپا و قسمت‌هایی که قابل‌دیدن است، صور پنهان شامل نفس، عقل، ذهن و آرشیو است که اصل درمان اعتیاد در صور پنهان است و با اعتیاد حدود پنج‌تا ده درصد صور آشکار و نود درصد صور پنهان با مشکل و بیماری مواجه می‌شود. در این وادی به تعریف نفس و مراحل نفس پرداخته است، نفس آنچه تعیین موجودیت می‌کند چه در ظاهر و چه در باطن و دارای خواسته می‌باشد و شامل سه مرحله نفس اماره و لوامه و مطمئنه می‌باشد.
تایپ مطلب: مسافر خسرو لژیون دوّم
عکس ،ویرایش، تنظیم و ارسال: مسافر محمدرضا راهنما تازه واردین
نمایندگی مسافران نایین

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .