English Version
English

وقتی مسئولیت درمان خودم را پذیرفتم بایدباقدرت قدم بردارم

وقتی مسئولیت درمان خودم را پذیرفتم بایدباقدرت قدم بردارم

جلسه نهم از دورنوزدهم سری کارگاه‌های آموزشی خصوصی کنگره ۶۰ نمایندگی بیستون کرمانشاه به استادی مسافر مجتبی، نگهبانی مسافراکبر و دبیری مسافریداله با دستور جلسه << وادی چهارم و تاثیر آن روی من>> در روز سه شنبه مورخ  29 خرداد ماه ۱۴۰۳ رأس ساعت ۱۷:۰۰ آغاز به کار نمود.
سخنان استاد :
همانطور که می‌دانیم دستور جلسه امروز وادی چهارم و تاثیر آن بر روی من می‌باشد ، جناب آقای مهندس به زیبایی اشاره فرمودند: در مسائل حیاتی مسئولیت دادن به خداوند یعنی سلب مسئولیت از خویشتن است. مطالب زیادی را در این رابطه مطالعه کردم، اما چیزی که به ذهنم آمد در این جلسه عرض کنم یک تجربه شخصی خودم است. اولین باری که درون یکی از جلسات وارد شدم و به دستور جلسه وادی چهارم برخورد کردم، بسیار به من برخورد و احساس می‌کردم که شاید این کلام درست نیست، زیرا علمی در این رابطه نداشتم و درباره ظاهر این کلام و این وادی قضاوت کردم. با خودم گفتم که این وادی خداوند را کنار می‌گذارد و می‌گوید خداوند هیچ کاره است. بعد از مدتی که با وادی‌ها و آموزش‌های کنگره بیشتر آشنا شدم، تازه متوجه شدم که تمام سی دی‌ها، نوشتارها و کلام جناب آقای مهندس و استاد امین، بر پایه و اساس کلام الله و آیات قرآن می‌باشد و این‌ها همه آموزه‌هایی است که از قرآن گرفته شده است و به این نتیجه رسیدم که چیزی که من در ابتدا فکر می‌کردم، یک باور کاملاً اشتباه بوده است.

آقای مهندس در این وادی می‌فرمایند: در وادی چهارم یک  گریزگاه وجود دارد و آن گریزگاه این است که من خود را کنار نکشم و بار مسئولیت را به خداوند حواله نکنم و این را دریافتم که هر کس در این جهان یک وظیفه‌ای دارد. حتی خود قدرت مطلق هم وظیفه‌ای نسبت به مخلوقات خود دارد و مخلوقات هم نسبت به خالقشان یک مسئولیتی دارند. و اگر بخواهیم این موضوع را با کنگره و عزیزانی که تحت درمان هستند تطبیق بدهیم، هم راهنما نسبت به رهجوهایش وظیفه‌ای دارد و هم رهجوها نسبت به راهنمایشان وظیفه‌ای دارند و علاوه بر این نسبت به خودشان هم وظیفه و مسئولیتی دارند.

یعنی هر دو طرف هم نسبت به خودشان مسئولیت دارند و هم نسبت به طرف مقابلشان. یک رهجو وظیفه دارد که سر وقت بیاید وسر وقت برود. دارویش را سر وقت و به اندازه مصرف کند و تمام اطلاعات و تجربیاتی که در خارج از کنگره در مورد درمان اعتیاد داشته را بیرون بگذارد و مانند یک لوح خام وارد کنگره بشود و راهنمایان عزیز هم وظیفه دارند که با آموزش‌های صحیح کنگره این لوح خام را به خوبی پر از اطلاعات و آموخته‌های صحیح بنمایند تا رهجو به درمان برسد.
یک موضوع دیگر به من بستگی دارد این است که در این راه مسئولیت خود را پذیرفته‌ام یا نپذیرفته ام ، و اگر مسئولیت درمان را پذیرفتم باید در این راه با قدرت قدم بردارم، آنجاست که قدرت مطلق با الهامات و القائات مثبت مرا در این مسیر هدایت می کند ومورد حمایت خد قرارخواهد داد و به مسیر صراط مستقیم و روشنایی‌ها هدایت می‌کند.

تهیه ،تنظیم ، عکس وارسال : واحد سایت مسافران نمایندگی بیستون کرمانشاه

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .