English Version
English

اگر من مسئولیت کارهای خودم را به عهده بگیرم و حرکت کنم خداوند مرا یاری می‌کند

اگر من مسئولیت کارهای خودم  را به عهده بگیرم و حرکت کنم خداوند مرا یاری می‌کند

جلسه پنجم از دور نهم کارگاه‌های آموزش خصوصی شعبه دنا؛ روز سه‌شنبه ۲۹ خردادماه ۱۴۰۳با استادی مسافر مجید و نگهبانی مسافر محمدجعفر و دبیری مسافر علی با دستور جلسه«وادی چهارم وتأثیر آن بر روی من»راس ساعت ۱۷:٠٠ شروع به کارکرد.

خلاصه سخنان استاد:
سلام دوستان مجید هستم یک مسافر .از ایجنت محترم، نگهبان جلسه ،راهنمای عزیزم و گروه مرزبانی تشکر می‌کنم که اجازه دادند در این جایگاه قرار بگیرم، برای خدمت کردن و آموزش گرفتن .دستور جلسه امروز وادی چهارم است و می گوید:در مسائل حیاتی به خداوند سپردن یعنی سلب مسئولیت از خویشتن.خداوند فرموده: هر نفسی مسئولیت کار خودش را باید به عهده بگیرد و پاسخگو باشد. مشکلاتی که قبل از کنگره برای خود من بوجود می آمد، بخاطر عدم آموزش بود ولی من به خدا می سپردم و مشکل من حل نمی شد، ولی با آموزش‌های کنگره فهمیدم که مشکل خودم را نباید به خداوند واگذار کنم و خودم باید حرکت کنم و مسئولیت کارهایم را به عهده بگیرم. خداوند در قرآن کریم می‌فرماید: الله ولی الذین آمنو یخرجهم من الظلمات  الی النور.خداوند سرپرست کسانی است که ایمان آورده‌اند و از تاریکی به سمت روشنایی می‌روند.

اگر من مسئولیت کارهای خودم  را به عهده بگیرم و حرکت کنم خداوند مرا یاری می‌کند، چون به خداوند ایمان آورده ام و خداوند در قرآن کریم وعده داده  است.ما باید در زندگی مسئولیت پذیری را یاد بگیریم و  کارهایمان را به خداوند واگذار نکنیم.اگر مسئولیت کارهایمان را به خداوند واگذار کنیم مشکل ما حل نمی‌شود.حتی اگر پیامبران و اولیا الهی کارشان را به خداوند می سپردند، با مشکل مواجه می شدند. خداوند می فرماید: ان الله یحب الصابرین،خداوند کسانی را که صبر پیشه کنند را دوست دارد و ما هم بعد از قبول کردن مسولیت باید حرکت کنیم وصبر داشته باشیم تا به هدف خود برسیم.از اینکه به صحبت های من توجه کردید متشکرم

برگزاری آزمون شماره ۴

رهایی نیکوتین مسافرابوالفضل

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .