English Version
English

نیروهای مثبت از طریق القاء افکار به ما کمک می‌کنند

نیروهای مثبت از طریق القاء افکار به ما کمک می‌کنند

سومین‌ جلسه‌ از دوره پنجم‌کارگاه‌‌های آموزشی‌ خصوصی کنگره ۶۰،نمایندگی‌دامغان،بااستادی مسافر رضا،نگهبانی‌مسافرمحمد،و دبیری‌مسافرعلی‌اصغر،بادستور جلسه وادی چهارم و تاثیر آن بر روی من سه شنبه 29 خرداد۱۴۰۳ ساعت ۱۷ آغاز به کار کرد.

خلاصه‌ سخنان استاد:

سلام دوستان رضا هستم یک مسافر:

از نگهبان و دبیر تشکر می‌کنم که این جایگاه را در اختیار من گذاشتند تا آموزش بگیرم و خدمت کنم. دستور جلسه وادی چهارم و تاثیر آن بر روی من نام دارد. خیلی خوشحالم که امروز در خدمت شما هستم. من تصویر ذهنی این جایگاه‌ را قبلا" در ذهن خود ساخته‌ بودم. برای رسیدن به‌ آن تلاش نمودم و سعی کردم تا سفر اول خودم را به خوبی‌ و با موفقیت به‌ پایان برسانم. اگر قرار بود هیچ فعالیتی نداشته‌ باشم، و صرفا"ازخداوند درخواست می‌کردم، الآن این جایگاه‌ را تجربه‌ نمی‌کردم. تاثیر این وادی‌ بر روی من بسیار زیاد بوده‌ است. این وادی دیدگاه‌ من را نسبت به خداوند و هستی همچنین نیروهای موجود در آن بطور کامل تغییر داد.در مورد بسیاری از مسائل اشتباه‌ فکر می‌کردم. مسئولیتهای خود را نمی‌شناختم، و بیشتر بخاطر تنبلی و عدم اطلاعات کافی و نداشتن تصورات درست از زندگی،سعی می‌کردم از زیر بار تعهدات، شانه‌ خالی کنم.

متن وادی‌ می‌گوید: در مسائل حیاتی‌ سپردن مسئولیت به خداوند یعنی سلب مسئولیت از خویش، این مسائل همان مواردی هستند که به حیات و زندگی‌ ما بصورت مستقیم ارتباط دارند. در این وادی در واقع چهارچوب حدود فعالیت شخص به نوعی‌ مشخص می‌شود. هر فرد بر اساس اختیاری که از طرف خداوند به او واگذار شده‌ است، می‌تواند مسیر زندگی خود را مشخص کند. برای رسیدن به خواسته و هدف مشخص، لازم است به همان اندازه‌ سعی و تلاش نماییم. یعنی هر چه هدف ارزش بیشتری داشته باشد،به همان نسبت رسیدن به‌ آن سعی و تلاش بیشتری نیاز دارد. من فکر می‌کردم اگر هر مشکلی را به خداوند بسپارم، جهت برطرف شدن آن نیازی به فعالیت نیست و خداوند با بزرگی‌ و عظمتی‌ که دارد از پس حل تمام مشکلات برمی‌آید. من در NGO دیگری‌ هم شرکت کرده‌بودم که‌در آنجا به من می‌گفتند: شما‌ مواد مصرف نکن باقی‌مسئولیتها را بر عهده خداوند بگذار. با حضورم در کنگره‌،و آموزشهای ارائه‌ شده‌ فهمیدم اگر به خداوند توکل کنیم، لازم است که در صراط مستقیم قرار داشته‌ باشیم. نیروهای مثبت از طریق القاء افکار به ما کمک می‌کنند. از اینکه به صحبتهای من گوش کردید از همه شما تشکر می‌کنم.

نگارش متن:مسافر فرامرز لژیون یکم
تصویر بردار:مسافر علی لژیون یکم
تهیه و تنظیم: راهنما مسافر امین رفیعی

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .