English Version
English

رسیدن به خداشناسی با خود شناسی

رسیدن به خداشناسی با خود شناسی

ششمین جلسه از دور دوازدهم کارگاه‌های آموزشی خصوصی مسافران کنگره ۶۰؛ نمایندگی اردستان با استادی مسافر علیرضا و نگهبانی مسافر ابراهیم و دبیری مسافر مهدی  با دستور جلسه " وادی چهارم و تاثیر آن روی من " یکشنبه ۲۷ خرداد ماه ۱۴۰۳ ساعت ۱۷ آغاز به کار کرد.


خلاصه سخنان استاد:


شکرگزار خداوند هستم که یک بار دیگر به من فرصت داد تا بتوانم در این جلسه خدمت کنم و ضمن خدمت کردن به دوستان و مسافران آموزش بگیرم. تشکر می‌کنم از بنیان کنگره ۶۰ جهت فراهم کردن چنین بستری که راه درست زندگی کردن محبت کردن دوست داشتن عشق ورزیدن و راحت زندگی کردن را برای ما فراهم نموده و تشکر می‌کنم از راهنمای درمان اعتیادم مسافر حسین و درمان سیگارم مسافر پیام و کلیه خدمتگزاران شعبه اردستان که زحمت می‌کشند چراغ این شعبه روشن بماند و انشاالله همگی در کنار هم بتوانیم یک نفر را به آغوش گرم خانواده بفرستیم و از چنگال اعتیاد نجات دهیم.


دستور جلسه این هفته وادی چهارم و تاثیر آن روی من می‌باشد. در کنگره ۶۰ مبحثی که در مورد اعتیاد بیان می‌شود، مبحث درمان اعتیاد است و در درمان اعتیاد مثلث جسم، روان و جهان بینی تشکیل شده و شالوده و بنای جهان بینی در کنگره ۶۰ وادی‌های کنگره ۶۰ می‌باشد. اگر ضلع جسم و روان و جهان بینی همه در یک امتداد و یک اندازه باشند خواه ناخواه وقتی جسم و روان به تعادل رسیدن در کنار آنها جهان بینی به تعادل خواهد رسید.


پایه و اساس و منبع اصلی جهان‌بینی در کنگره ۶۰ کتاب ۱۴ مقاله است که جناب مهندس به بهترین شکل ۱۴ باب برای درست زندگی کردن در آن یان کرده‌اند که در وادی چهارم آمده است که در مسائل حیاتی به خداوند سپردند یعنی سلب مسئولیت از خویشتن هرجا صحبت از مسئولیت پیش می‌آید یک سری مسئولیت‌هایی به گردن ما است که باید به نحو احسن آن را انجام دهیم. سفر اولی وقتی که وارد کنگره می‌شود مسئولیتش در حد یک سفر اولی برنامه‌ریزی شده که باید آن را به انجام برساند. یک سفر اولی در امور کنگره فقط مسئولیتش فرمانبرداری و حاضر شدن در جلسات و لژیون به وقت و سی دی نوشتن می‌باشد. تا به حال خوش برسد.


یک سفر اولی زمانی که به کنگره می‌آید تفکر را انجام داده است وادی دوم به او گوشزد می‌کند که بیهوده آفریده نشده است. وادی سوم به او گوشزد می‌کند که هیچکس به غیر از خود مسافر برای درمان اعتیادش هیچ حرکتی نمی‌تواند انجام دهد و در وادی چهارم، به مسئولیت خودش در قبال خودش پی می‌برد.


مسئولیت‌ها همیشه دو طرفه می‌باشد خداوند به بهترین نحو مسئولیتش را برای یک انسان انجام داده است همان گونه که ما در برابر خداوند یک مسئولیتی داریم خداوند هم در مقابل خلقت و آفرینش مسئولیتی دارد که به نحو احسن آن را انجام داده است.

تایپ: مسافر محمدرضا لژیون چهارم 

عکاس: مسافر ابوالفضل لژیون اول

تنظیم و ارسال: مسافر محمدرضا لژیون دوم

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .