English Version
English

یکی از عوامل ورود به تاریکی‌ها گم کردن جایگاه‌هاست

یکی از عوامل ورود به تاریکی‌ها گم کردن جایگاه‌هاست

پنجمین جلسه از دور اول سری کارگاه‌های آموزشی خصوصی کنگره ۶۰، لژیون ویلیام وایت لژیون بروجن با استادی و نگهبانی راهنمای محترم مسافر محمد و دبیری مسافر امین در تاریخ ۲۷‌خرداد ماه ۱۴۰۳ با دستور جلسه‌ «وادی چهارم و تاثیر آن روی من» راس ساعت ۱۵:۳۰ آغاز به کار نمود.

خلاصه سخنان استاد:

سلام دوستان محمد هستم یک مسافر

یکی از عوامل ورود به تاریکی‌ها گم کردن جایگاه‌هاست. این هم می‌تواند میوه یا ثمره تاریکی باشد، هم می‌تواند عامل ورود به تاریکی‌ها باشد. یعنی شخصی که وارد تاریکی می‌شود جایگاه‌ها را گم می‌کند.

وقتی تو تمام تلاشت را می‌کنی اما نتیجه نمی‌دهد اینجا به نفع توست که قبول کنی خواست الهی بوده است. اما اگر بدون تلاش بخواهی تمام مسئولیت را به خداوند واگذار کنی، این عمل کاملاً تو را از تلاش کردن باز می‌دارد.

یک وقت‌هایی وقتی خودت را مد نظر بگیری و به نیروی خودت باور داشته باشی اینجا بیشتر به تو کمک خواهد شد. نوع تفکر شخص به مسائل تعیین کننده حرکت شخص به سمت پیروزی است. 

افراد موفق افرادی هستند که یک تاریکی یا شکستی را تجربه کرده‌اند و در ادامه وارد روشنایی شده‌اند. این افراد برای حل هر مورد یا مسئله یا مشکلی به درون خود می‌پردازند. اگر تفکر شخص به سمت درون خودش باشد، این شخص راه را پیدا کرده و موفق خواهد شد.اما شخصی که تمام موارد را در بیرون جستجو می‌کند، قطعاً شکست خواهد خورد و تمام افراد شکست خورده جزو این دسته از افراد بوده‌اند. 

من وقتی زاویه دیدم غلط باشد نمی‌توانم سیگارم را درمان کنم. وقتی آدامس نیکوتین را به عنوان دارو قبول نکنم در آخر نمی‌توانم سیگارم را درمان کنم. یعنی ابتدا در درون خودمان بایستی آدامس نیکوتین را به عنوان دارو بپذیریم تا بتوانیم سیگارمان را درمان کنیم.

یکی از مهم‌ترین مبحث‌ها که در وادی چهارم مطرح است این است که کلیه جایگاه‌ها را درک کنیم و جایگاه خداوند را بدانیم‌. بایستی سعی کنیم که آموزش‌ها را الکی و به هیچ قیمتی از دست ندهیم.

در آمار رهایی یا درمان‌های کنگره ۶۰، طبق انجام فالوآپ‌ها ۵‌درصد برگشت یا ریزش داریم که از این میزان ریزش یا بازگشت به مواد مخدر، ۹۵‌درصد مصرف کننده سیگار بوده‌اند و این نقش سیگار را می‌رساند و ما بایستی در این خصوص حواسمان را جمع کنیم.

ممنونم که به صحبت‌های من گوش دادید.

تایپ و ویرایش:مسافر امین لژیون یک

تنظیم و ارسال:مسئول سایت مسافر رسول

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .