English Version
English

خداوند مسیر را مشخص کرده است

خداوند مسیر را مشخص کرده است

جلسه سوم از دوره ششم کارگاه‌های آموزش مجازی همسفران نمایندگی ملایر با دستور‌جلسه «وادی چهارم (در مسائل حیاتی به خداوند مسئولیت دادن یعنی سلب مسئولیت از خویشتن) و تأثیر آن روی من» با استادی همسفر معصومه روز شنبه ۲۶ خرداد ماه سال ۱۴۰۳ برگزار شد.

خلاصه سخنان استاد:

این وادی یکی از اساسی‌ترین وادی‌های کنگره‌۶۰ به نظر من می‌باشد، جناب مهندس این دستور‌جلسه را برای این در دستور‌جلسات قرار داده است که من همسفر به خاطر داشته باشم که هر اتفاقی در زندگی من رخ می‌دهد باعث و بانی آن اتفاق خود من هستم و اتفاقات بد را گردن خداوند نیاندازم؛ چون خداوند راه و مسیر را برای من مشخص کرده است.

خداوند وقتی انسان را خلق کرد مسیر تاریکی‌ها و روشنایی‌ها را برای آن مشخص نمود. وقتی که من به‌واسطه‌ی اختیارات خودم راه تاریکی‌ها را انتخاب کردم، وقتی که داخل چاه افتادم تمام تقصیرات را گردن دیگران و یا خداوند انداختم در صورتی که خودم این راه را انتخاب کردم.

این وادی به‌ مسئولیت‌پذیری اشاره کرده است که اشتباهات خودم را گردن دیگران نیاندازم. خداوند را شکر می‌کنم که این مسیر را به من نشان داد که وارد کنگره۶۰ شدم تا از آموزش‌ها وصحبت‌های راهنمای عزیزم استفاده کنم. من هر چه از ضد‌ارزش‌ها دوري کنم می‌توانم به حال خوش برسم. وادی چهارم به من یاد داد که خودم را بشناسم، من در این وادی آموختم که انسان از ۲ صور آشکار و پنهان تشکیل شده است که انسان از شهر وجودی جسم، ذهن، آرشیو، روح و....تشکیل شده است و این‌ها می‌تواند در درمان اعتیاد مؤثر باشد.

من باید طوری عمل کنم که‌ دیگر به سمت ضد‌ارزش‌ها نروم و باید گوش به فرمان راهنما‌ی خودم باشم و با نوشتن سی‌دی‌ها و آموزش‌ها و با حرکت مداوم خودم در این مسیر بتوانم تصویر جدیدی را در ذهن خودم خلق کنم تا به سمت دانش و علم و اجرای صحیح قوانین زندگی حرکت کنم. موفق‌ترین انسان‌ها کسانی هستند که بتوانند از اعماق تاریکی‌ها خارج شوند و به حال خوش برسند و الگوی مناسبی برای تمام انسان‌ها باشند.

رابط‌خبری، ویراستاری و ارسال: راهنمای تازه‌واردین همسفر زهرا رهجوی راهنما همسفر سمیرا (لژیون دوم)
همسفران نمایندگی ملایر

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .