English Version
English

رهایی انسانها از دام اعتیاد بر آبروی خانوادگی ما مقدم است

رهایی انسانها از دام اعتیاد بر آبروی خانوادگی ما مقدم است

هفتمین جلسه از دور چهل و هشتم کارگاه‌های صبحگاهی عمومی کنگره ۶۰ نمایندگی پارک لاله به استادی راهنمای محترم مسافر رسول، نگهبانی مسافر مهدی و دبیری مسافر مرتضی با دستور جلسه " کتاب عبور از منطقه شصت درجه زیر صفر و تصاویر آن" پنجشنبه 24خرداد ۱۴۰3 ساعت شش صبح آغاز به کار کرد.
خلاصه سخنان استاد:
سلام دوستان رسول هستم مسافرخداوند را شاکرم که در حضور شما عزیزان در جلسه پارک لاله کنگره 60 هستم. خداقوت به تمامی عزیزان خدمتگزار و ایجنت محترم.
من هروقت به پارک لاله می آیم به یاد سفر اولم می افتم. بعد از انتهای سفر اولم، خیلی کم به پارک لاله می آمدم و پس از رهایی به من پیشنهاد دبیری شد و با اکراه آنرا قبول کردم، بعد از اتمام دوره دبیری حس و علاقه نسبت به پارک در من پیدا شده بود و در نگهبانی هم شرکت کردم و برای یک دوره نگهبان شدم.
نکته مهم این است که اگر این خدمت دبیری و نگهبانی برای من در پارک لاله وجود نداشت به احتمال بسیار زیاد برگشت می خوردم و امکان ماندن و خدمت کردن و رسیدن به راهنمایی برای من وجود نداشت.
من وقتی وارد کنگره شدم، بعد از گذراندن سه جلسه ابتدایی از نشریات کتاب 60 درجه را خریدم. در اول آن یک پیام وجود داشت. من آب می آورم تو آنقدر بنوش که سیراب شوی اما نه زیر آب. من بلندم به بلندای قله هایی که نتوان تسخیر نمود...
من جستجو کردم درباره این پیام که از کجاست و در نهایت متوجه شدم این پیام از طرف خداوند است. پس از آن درباره زندگی استاد امین و خانواده جناب مهندس صحبت می شود و این مطلب را آقای مهندس بیان می دارند که این کتاب درباره سفر من از اعتیاد به سلامتی باید نوشته شود حتی اگر آبروی ما برود، زیرا رهایی انسانها از دام اعتیاد بر آبروی خانوادگی ما مقدم است. در نهایت این اقدام و عملشان باعث آبرو و احترام بیشتر برای ایشان و خانواده گردید.
در ادامه پیام لنگر کشتی که بیان می دارد باید به جنگ مشکلات برویم و اصلا ما به این دنیا آمدیم برای یاد گرفتن روش حل مشکلات. وقتی من آگاهی داشته باشم می توانم از زندگی کردن و حتی مشکلاتم لذت ببرم.
یکی از تصاویر کتاب درخت پوسیده ای است که جوانه ها از کنار آن شروع به رشد کرده اند و این همان تمثیل جسم بیمار من و شروع بهبودی و درست شدن سیستم بیو شیمی بدنم است.
از اینکه به صحبتهای من گوش کردید متشکرم.

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .