English Version
English

زبان حال تمام مصرف کننده ها ؛ کتاب 60 درجه

 زبان حال تمام مصرف کننده ها ؛ کتاب 60 درجه

ششمین جلسه از دور بیست و سوم کارگاه‌های آموزشی خصوصی، ویژه مسافران  کنگره ۶۰ شعبه تخت جمشید شیراز با استادی مسافر هادی ، نگهبانی مسافرروح الله  و دبیری مسافر اسفندیار با دستور جلسه  «  کتاب عبور از منطقه ۶۰ درجه زیر صفر و تصاویر آن  »   سه‌ شنبه 22 خرداد ماه ۱۴۰۳ ساعت 17:00 آغاز به کار کرد.

خلاصه سخنان استاد :
سلام دوستان هادی هستم یک مسافر
تشکر می کنم از نگهبان و دبیر جلسه همچنین اقا بیژن راهنمای محترم لژیون پنجم ، ایجنت محترم و گروه مرزبانی که این فرصت را به من دادند .
دستور جلسه کتاب عبور از منطقه  ۶۰درجه زیر صفر است،قبل از اینکه من به کنگره بیایم هر جا می رفتم یک سری کتاب هایی به من می دادند که اصلا متوجه نمی شدم که چه چیزی می گوید.
حالا جناب مهندس این کتاب عبور از منطقه ۶۰ درجه را خیلی ساده آن اتفاقاتی که برای خودشان افتاده به زبان ساده با استفاده از تمثیل طبیعت و اتفاق هایی که درون بدن افتاده بیان می کنند.
حتی عکس هایش هم خیلی ساده است،انسان احساس می کند که یک بچه نقاشی کشیده و احساس خوبی به انسان دست می دهد،یکی از چیزهایی که یاد گرفتم این است در مسیر سفر که باید صبر داشته باشم .
سفر اولی هستم صبر داشته باشم و عجله نکنم که تمثیل عبور از دره هست که یک طرف قندیل هست و یه طرف کوه هست، یا آن ماشین قدیمی که نشان دهنده بدن ماست که اگر بخواهم سریع بروم ممکنه خود ماشین خراب شود و  سر بخورم و به ته دره سقوط کنم.
این نشان می دهد که در مسیر نباید عجله کنم و خیلی ارام بروم جلو و به حرف راهنما گوش کنم.آن عکس هایی هم که به ترتیت گذاشته شده که جوانه هایی از کنار درخت پوسیده به بیرون زده که آن درخت پوسیده نشان دهنده ی بدن من است که الوده هست و کم کم آن جوانه ها به بیرون می زند و  می خواهد نشان  دهد سیستم های شبه افیونی من   شروع به فعالیت کرده است .
حالا اینکه نظم و ترتیبی که باید به خودم بدهم در سفر و یک  زمانی م یرسم که باید غسل کنم و بدنم را شستشو بدهم،انسان های پاک می ایند به بدرقه ی من کمک می کنند و من را به رهایی می رسانند.
در کنگره که می ایم باید هر چی دارم پشت در گنگره بگزارم حالا هر سوادی دارم هر دانایی دارم و به حرف راهنما گوش کنم تا بتوانم به رهایی برسم.
در این مدت من یاد گرفتم یکی از چیزهایی که بچه ها خروج از درمان می خورند منیت هست،این تاثیر خیلی درخروج از درمانشان دارند .
من فکر می کردم مواد مخدر انرژی می دهد در صورتی که در این کتاب یاد گرفتم که انرژی های خودمان  زودتر از حد معمول می سوزد و از بین می رود و آن چهره و بدن من پیر و فرسوده می شود.
متوجه شدم که چرا شربت OT برای درمان درنظر گرفته شده و چقدر ترکیبات و الکالویید های مفیدی  برای بدن در شربت وجود دارد .
تنظیم و ارسال: مسافر حسین لژیون یازدهم
عکس: مرزبان خبری مسافر حسین
مسافران نمایندگی تخـت جمـشید شــیراز

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .