English Version
English

همه چیز در زمان خود اتفاق خواهد افتاد

همه چیز در زمان خود اتفاق خواهد افتاد

چهاردهمین جلسه از دوره سی‌‌ و هفتم کارگاه‌های آموزشی خصوصی کنگره ۶۰ نمایندگی صالحی به استادی مسافر اسماعیل و نگهبانی مسافر علیرضا و دبیری مسافر ولی  با دستور جلسه  " کتاب عبور از منطقه 60درجه زیر صفر و تصاویر آن"  در روز چهارشنبه مورخ بیست‌و‌سوم خرداد ۱۴۰۳ رأس ساعت ۱۷ آغاز به کارکرد.

سخنان استاد:

سلام دوستان اسماعیل هستم یک مسافر. خوشحالم از اینکه بار دیگر در این جایگاه قرار گرفتم تا بتوانم از شما آموزش بگیرم، همچنین ممنون و سپاسگزار راهنمای عزیزم هستم که اجازه دادند این جایگاه را بار دیگر تجربه کنم. در خصوص دستور جلسه کتاب عبور از منطقه ۶۰ درجه زیر صفر باید بگویم  این کتاب حاصل تجربه شخصی آقای مهندس است زیرا خودشان این مسیر را طی کردند و به آرامش و آسایش رسیدند.

ما هم دنبال این آرامش و آسایش هستیم. در این کتاب بسیاری از مشکلات و معضلات مصرف‌کنندگان به زبان خیلی ساده بیان‌شده است.  چیزهایی که برای مصرف‌کنندگان زیان‌آور بوده است را گفته‌اند که ما معمولاً به بسیاری از این مشکلات و معضلات توجهی نداشتیم، برای مثال خود من نمی‌دانستم که ازلحاظ درونی بدن من خراب است اما بعد از آمدن به کنگره ۶۰ فهمیدم که این بدن من است که اشکال دارد و شروع کردم با گرفتن آموزش‌ها آرام‌آرام به سمت درست حرکت کنم. یکی از نکات کلیدی که در این کتاب از آن باید آموزش بگیریم آن است که مکرراً راجع به زمان صحبت می‌شود، پارامتر زمان بسیار مهم است و اینکه ما برای درمان هیچ عجله‌ای نداشته باشیم.

همه‌چیز در موقع خود برای ما اتفاق خواهد افتاد. تا قبل از اینکه من خود وارد این کنگره ۶۰ شوم اگر جایی وارد می‌شدم و می‌دیدم که راجع به فیزیولوژی بدن صحبت می‌شود اولین فکری که به ذهنم می‌رسید این بود که این‌ها ورزشکارند و یا پزشک‌اند و ربطی به اعتیاد پیدا نمی‌کردم، اما وقتی‌که وارد کنگره ۶۰ شدم و کتاب را خواندم متوجه شدم که یکی از اصلی‌ترین قضایا همین فیزیولوژی بدن ما بوده است که من اصلاً هیچ توجهی به آن نداشتم و برای همین همیشه به دنبال ترک کردن بودم  اما بعد از آمدن به کنگره60 متوجه شدم که بحث‌هایی که قبلاً می‌شد و من فکر می‌کردم که راجع به پزشکی است درست بوده است.

اما راجع به اعتیاد و اینکه فیزیولوژی بدن را بشناسم و بدانم چه موقع آن دارو را استفاده کنم و بدن من تا چه حد می‌تواند مورفین را در بدن من نگه دارد و از چه حدی به بعد دیگر مورفین در بدنم وجود ندارد و حالا باید بدن خودم شروع کند به تولید آن و این‌ها همه را بامطالعه این کتاب متوجه شدم.

با خواندن این کتاب همه ما می‌دانیم که به راه مستقیم روی می‌آوریم و درنهایت نیز باز تأکید می‌کنم که این کتاب برای آن است که ما به آن آسایش و آرامش برسیم. البته درک و برداشت از این کتاب کار ساده‌ای نیست گاهی مهندس یک تاریخی را اعلام می‌کند با یک صفحه یعنی راجع به یک پارامتر خاص از کتاب ۶۰ درجه صحبت می‌کنند، گاهی حتی ۶۰ دقیقه راجع به یک پارامتر صحبت می‌کنند درصورتی‌که ما آن را در ۳۰ ثانیه می‌خوانیم و از آن رد می‌شویم.

تازه آن موقع است که می‌فهمیم منظور از آن کلمات چه بوده است. برداشت و درک آن کار ساده‌ای نیست، شاید سال‌های سال بگذرد و ما متوجه بشویم که منظور از یک کلمه چه بوده است. در صحبت‌های روز چهارشنبه جناب مهندس بیان کردند که چاپ کتاب به ۷۲ رسیده است و این خیلی مهم است که تا حالا ۴۰۰ هزار نسخه از این کتاب چاپ‌شده است و همچنین فرمودند هنوز هم همه نوشتارهای این کتاب مانند همان روز اول است و من هیچ دخل و تصرفی در این نوشتارها نداشتم زیرا همان روز اول حس من در این نوشتارها بود.

برای مثال من خود وقتی کتاب ۶۰ درجه را خواندم وقتی‌که به صفحه‌های آخر رسیدم همان‌جایی که مهندس فرمودند من دو روز است که دیگر هیچ موادی مصرف نکردم، من نیز آن لحظه بغض کردم انگار آن لحظه من نیز آنجا بودم و آقای مهندس کنار من بود و من آن لحظه را هنگامی‌که خود نیز مواد مصرف نکردم حس کردم. خداوند را سپاسگزارم که این کتاب را خواندم و در حد توان خود برداشت‌ها و آموزش‌های آن را گرفتم و باعث شدم که خودم و اطرافیان و خانواده‌ام بتوانند آرامشی داشته باشند و به یک آسایش نسبی برسد. این ۱۴ قانونی که در این کتاب ذکرشده‌اند می‌توان گفت که قوانین الهی هستند و چون الهی هستند ثابت و غیرقابل تغییرند.

و نقشه راهی هستند که ما بتوانیم زندگی بهتری داشته باشیم و بابیان خیلی ساده‌ای گفته‌شده‌اند که شمارا در ابتدا به خودشناسی و سپس به خداشناسی می‌رسانند، در آخر نیز از همه شما عزیزان تشکر می‌کنم که با توجهتان مشارکت بنده را یاری کردید.

تایپ : مسافر اسماعیل هشتم
تنظیم : مسافر رضا لژیون یکم

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .