English Version
English

سفری از زندان تاریک به دنیای نور

 سفری از زندان تاریک به دنیای نور

دیواری از تاریکی، جهل، نادانی، خودخواهی، غرور، خشم، حسد، بی‌نظمی، یأس و ناامیدی که زاییده زندگی کردن در کنار یک مصرف‌کننده است را دور خودم چیده بودم. کوهی از غم و غصه بر سرم آوار بود. کار به‌جایی رسید که به هر دری زدم ناامید برگشتم.
در دریای ناامیدی دست‌و‌پا می‌زدم و هر‌ لحظه ترس غرق شدن در این دریا و تلاطم طوفان زندگی من را رها نمی‌کرد.
ناگهان دستی از آسمان که جنس نور داشت، من را با کنگره۶۰ آشنا کرد و به‌راستی که نجات‌بخش من بود.
شکر نعمت، نعمتت افزون کند.
با ورود به این دانشگاه، آشنا شدن با قوانین راهبردی، مرور سرفصل وادی‌های چهارده‌گانه و آموزش جهانبینی کم‌کم آبشار یخ‌زده وجودم شروع به آب شدن کرد.
در این بهشت زمینی هرآنچه از بار غم، درد و اندوه بود را بر زمین گذاشتم و با قامتی استوار یاد گرفتم بایستم، تلاش کنم و ناامید نباشم.
یاد گرفتم که فرد مصرف‌کننده بی‌غیرت، بی‌عاطفه، بی‌خیال و شرور نیست.
آموختم که اعتیاد جایگزینی مزمن مواد مخدر، الکل و داروهای تجویز شده به‌جای مواد افیونی طبیعی داخل بدن مانند دوپامین، اندروفین و سروتونین است.
آموختم که اندیشه‌های واهی، ناامیدی، صفات غلط و اشتباه می‌تواند بر روی سیستم ایکس بدن همسفر نیز تأثیر منفی بگذارد.
آموختم اگر بخواهم به آرامش برسم و بتوانم به مسافرم کمک کنم، باید قبل از هرچیز خود را تزکیه و پالایش کنم تا بتوانم به مسافرم کمک‌ کنم و نجات‌دهنده او باشم

آموختم دنیای یک مصرف‌کننده مانند یک زندان تاریک است و فرد در این زندان ترس، اضطراب، خشم و تحقیر نبود هویت خود را تجربه می‌کند و برای سفر به سوی نور و روشنایی، سلامت و آزادی فرد باید حرکت کند.
با واژه DST آشنا شدم و آموختم در این روش ماده مصرفی یک مصرف‌کننده نباید به‌طور ناگهانی قطع شود؛ بلکه به تعادل باز گرداندن و بازسازی سیستم افیونی درون‌ریز بدن نیازمند تبعیت از پروتکل DST است و این مهم انجام نمی‌گیرد؛ مگر در یک دوره بسیار مهم، حیاتی و محدود که ۱۱ ماه زمان می‌طلبد. نقش اپیوم تینکچر در اینجا بسیار پررنگ و مهم است.
زمانی‌که یک مسافر یا همسفر اعلام سفر می‌کند، نام رشته ورزشی را هم به زبان می‌آورد و این نکته بیانگر اهمیت ورزش در کنگره است.
خدا را شاکر و سپاسگزارم که من را با کنگره آشنا کرد و از قعر ناامیدی و محنت نجات داد.
خدایا چنان کن سرانجام کار که تو خشنود باشی و ما رستگار

نویسنده: همسفر لیلا لژیون راهنما همسفر شادی (لژیون بیست‌و‌چهارم)
رابط خبری: همسفر زری لژیون راهنما همسفر شادی (لژیون بیست‌و‌چهارم)
ارسال کننده: همسفر سميه لژیون راهنما همسفر فخری (لژیون بیست‌وپنجم)
همسفران نمایندگی آکادمی

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .