English Version
English

کتاب 60 درجه، نقشه راه درمان ماست.

کتاب 60 درجه، نقشه راه درمان ماست.

جلسه ششم از دوره نوزدهم کارگاه‌های آموزشی عمومی کنگره ۶۰ ویژه مسافران و همسفران نمایندگی زاگرس، با استادی دیده‌بان محترم مسافر کامران، نگهبانی راهنمای محترم مسافر‌‌محسن و دبیری مسافر علی‌‌رضا، با دستور جلسه «کتاب عبور از منطقه 60 درجه زیر صفر و تصاویر آن » روز پنجشنبه‌ 24 خرداد‌ماه 1403 ساعت 17 آغاز به کارکرد.

خلاصه سخنان استاد:
خیلی خوشحالم که امروز فرصت دست داد در نمایندگی زاگرس در خدمت شما عزیزان باشم. دستور جلسه امروز، کتاب عبور از منطقه ۶۰ درجه زیر صفر و تصاویر آن است. کتابی که تک‌تک ما آن را زندگی کرده‌ایم. این کتاب یک کتاب زنده و احیاکننده است و کسانی که مشمول دریافت این کتاب می‌شوند، خداوند، رحمت را برای آن‌ها به انتها رسانده است.
کتاب در دو بخش برای ما می‌‌تواند راهگشا بوده و مسیر را باز کند. بخش اول راهنمای درمان اعتیاد است. اعتیادی که در طول تاریخ ناشناخته بوده است، با مکتوب شدن این کتاب نقشه راه درمان ترسیم شده است. امروز بیش از ۷۰ هزار نفر، از مسیری که در این کتاب ترسیم شده به درمان قطعی اعتیاد رسیده‌اند. از ویژگی‌های دیگر این کتاب مستند بودن آن است؛ یعنی این کتاب را روزی، شخصی زندگی کرده است و داستان و قصه نیست. حقیقتی است که اتفاق افتاده و امروز انسان‌های رهاشده کنگره، به این کتاب مُهر حقانیت می‌زنند‌. این کتاب از تکنیک‌های حس، صوت و تصاویر برای انتقال مفاهیم استفاده کرده و باعث می‌شود هر انسانی بتواند با آن ارتباط برقرار کند‌.

موضوع بعدی اساتیدی هستند که در این کتاب صحبت می‌کنند و انسان را خطاب قرار می‌دهند. مخاطب کتاب تک‌تک انسان‌هایی هستند که از آن برای مسیر درمان استفاده می‌کنند. تاکنون انتشار این کتاب به چاپ هفتادم با تیراژ هر بار ده هزار جلد رسیده است که در دنیا کمتر کتابی با این حجم از تیراژ وجود دارد. لحظه اولی که با کتاب ارتباط می‌گیریم، به نظر از زبان خود ما حرف می‌زند. از سختی‌ها و رنج‌هایی که در دوره مصرف داشته‌ایم می‌گوید. آقای مهندس با زبانی ساده و نثری روان این کتاب را به نگارش درآورده تا برای همه اقشار در هر سطح علمی، قابل‌استفاده باشد.
ویژگی بعدی کتاب، بحث شناختی و معرفتی است و درواقع آدرس ما به خودمان داده می‌شود. این کتاب برای کسی که بخواهد گوهر وجودی خودش را بشناسد، خیلی حرف دارد. به انسان آدرس گم‌شده خودش را می‌دهد. آنجایی که عنوان می‌کند: پسرم تو در عالمی، درخت تنومندی بودی را به همه ما می‌گوید. تک‌تک ما درخت تنومندی بودیم در عالمی و خودمان را فراموش کرده‌ایم. این کتاب آدرس ما را به خودمان می‌دهد تا بدانیم تکلیفمان در حیات چیست و هدفمان از زندگی چه می‌باشد.
امیدوارم این کتاب جایش فقط طاقچه خانه نباشد، چون‌که می‌تواند برای تک‌تک حالاتی که در آن قرار می‌گیریم جواب داشته باشد.

تایپ گزارش: مسافررضا لژیون 8
عکس: مسافر اصغر مرزبان خبری
بارگزاری و ارسال: مسافر محمد لژیون 8
مسافران نمایندگی زاگرس

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .