English Version
English

اعتیاد جسم و روان و کل سلول های فرد را درگیر می‌کند

اعتیاد جسم و روان و کل سلول های فرد را درگیر می‌کند

جلسه سیزدهم از دوره هشتم از سری کارگاه‌های آموزشی خصوصی کنگره ۶۰ ویژه مسافران نمایندگی حافظ با استادی مسافر سعید و نگهبانی مسافر علی اصغر و دبیری مسافر صفی الله با دستور جلسه “ کتاب ۶۰ درجه زیر صفر و تصاویر آن “ در روز چهارشنبه مورخ ۲۳ خرداد ماه سال ۱۴۰۳ راس ساعت ۱۷ آغاز به کار نمود.

خلاصه سخنان استاد :

سلام دوستان سعید هستم یک مسافر خدا رو شکر می‌کنم که یک بار دیگر توفیق حاصل شد تا در این جایگاه خدمت کنم و آموزش بگیرم از گروه مرزبانی و ایجنت محترم و نگهبان جلسه و راهنمای محترم آقا محمدرضا تشکر می‌کنم.

اگر بخواهم در مورد دستور جلسه هفتگی که کتاب ۶۰ درجه و تصاویر آن می باشد صحبت کنم  اساسأ کتاب ۶۰ درجه و علم جناب مهندس ثابت کرد کسانی که سالها در حوزه مواد مخدر کار می کنند بیهوده بوده است جناب مهندس با تدوین کتاب ، بدترین دردها را به بهترین روش درمان می‌کنند .

بخاطر این می‌گوييم بدترین درد چون اعتیاد مثل سایر مریضی ها نیست که یک قسمت بدن را درگیر کند اعتیاد کل سلول های فرد و جسم و روان او را درگیر می‌کند و تمام اعضای خانواده اطرافیان فرد مصرف‌کننده تحت تاثیر قرار می گیرند. مریضی خود فرد را از بین می برد ولی اعتیاد به کل خانواده آسیب و صدمه می زند.

الان انجیو های مختلف ، کمپ ها ، کلینیک ها و بیمارستان ها با هزینه های گزاف دارند درمان می‌کنند و هدفشان هم کمک به انسان ها می باشد ولی بر چه اساس و علمی این کار را انجام می دهند ، ولی جناب مهندس با نوشتن این کتاب و با کشف این متد درمان جلوی این هزینه ها را گرفتند و همه آنها را به چالش کشیدند و کسانی که خواسته درمان دارند به راحتی درمان می شوند.

من نوعی قبل از کنگره همه روش ها اعم از کمپ و سم زدایی و بقیه راه ها را امتحان کردم و همه کتاب های مربوط به اعتیاد را مطالعه کردم هیچ کدام جواب نداد و کلی هم وقت و هزینه از دست دادم ، ولی الان با کتاب ۶۰ درجه با هزینه خیلی ناچیز  نقشه راه را به من نشان داد و به من آموخت که با خواندن کتاب هم سطح دانایی و جهانبینی خودم را بالا ببرم و خیلی راحت به درمان برسم ، کجا من می‌توانم کتابی مثل کتاب ۶۰ درجه پیدا کنم که هم من را درمان کند و با تحت تاثیر قرار دادن زندگی من سطح جهانبینی و آگاهی خانواده ام را نیز افزایش بدهد ، و در سفر دوم به بهترین جایگاه ها برساند.

این کتاب تحقیق و کاووشی بین حلقه های مختلف آفرينش می باشد و جناب مهندس بدون هیچ ترس و واهمه ای تجربه گذشته و اعتیاد خودش و مصاحبه با مصرف کننده آخر خطی در پارک را در این کتاب به رشته تحریر در آورده و در اختیار عموم قرار داده است و همه این تجربه ها پیشینه این کتاب است و از همون اول که چاپ شده است دیگر دست نخورده است.

جناب مهندس همیشه در حال زندگی می‌کنند و مطالعات کنگره به روز می باشد و در این کتاب به مصرف کننده می‌گوید که من هم در گذشته حال و روزم مثل شما بوده است و این متد درمان به ما یاد می دهد که اپیوم تینچر در سلول‌های بدن ما رسوخ می‌کند و زنده شدن ذره ذره سلول‌های خودمان را متوجه می شویم ، من خودم با خواندن این کتاب وقتی که اوتی مصرف می‌کردم با قطره قطره اش بازسازی سلول‌های خودم را متوجه می شدم و با همه صحبت هایی که جناب مهندس در این کتاب می زنند را من دقیقا همزاد پنداری می کردم چون دقیقا من هم زمان مصرف مواد مخدر همین کارها را انجام می دادم .

اگر من کلی مطالب مفید و اطلاعات داشته باشم و تا زمانی که بلد نباشم در اختیار عموم قرار بدهم  و بدون استفاده بماند اصلا ارزشی ندارد ، و چیزی به آگاهی و دانش من اضافه نخواهد شد.

تهیه و تنظیم مرزبان خبری مسافر محمد.
متن خبر مسافر محمد صادق لژیون دوم.
بارگزاری مسافر مهدی لژیون ششم.

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .