English Version
English

عبور از منطقه ی 60 درجه زیر صفر، کتابی قابل درک

عبور از منطقه ی 60 درجه زیر صفر، کتابی  قابل درک

جلسه‌ی دوم از دوره‌ی بیست و هفتم سری کارگاه‌های آموزشی خصوصی کنگره ۶۰ ویژه آقایان مسافر نمایندگی رودهن با استادی مسافر یوسف، نگهبانی مسافر محمدباقر و دبیری مسافر هدایت با دستور جلسه «کتاب عبور از منطقه 60 درجه زیر صفر و تصاویر آن» روز چهارشنبه 23 خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۷ آغاز به کارکرد.

خلاصه سخنان استاد:
دستور جلسه راجع به کتاب 60 درجه است: من امروز این کتاب را با خودم آورده‌ام تا به کسانی که تهیه نکردند، معرفی کنم. جناب آقای مهندس تجربه هفده ساله خود را در  زمینه اعتیاد در این کتاب به نگارش درآورده اند. باید بگویم که این کتاب از جذابیت خاصی برخوردار‌ است، به شکلی نگارش شده است که برای هر شخصی قابل‌فهم و درک باشد، از یک تازه‌وارد گرفته تا کسانی که چندین سال در کنگره فعالیت دارند. این کتاب شاید همه ما را سیراب نکند، اما از غرق شدن خیلی از ما جلوگیری کرده است. من توصیه می‌کنم، اگر تا به حال این کتاب را نخوانده‌اید، حتماً شروع به مطالعه این کتاب کنید.



در این کتاب آمده است که؛ «واقعی بودن با واقعی وانمود کردن متفاوت است»، من می‌توانم طوری رفتار کنم که در محل زندگی‌ام همه ناخودآگاه به من احترام بگذارند، البته نه این‌که من آن‌ها را اجبار به این کارکنم.
من در کنگره آموزش گرفته‌ام و جوری رفتار کرده‌ام که آن‌ها به خودشان اجازه نمی‌دهند بی‌تفاوت از کنار من عبور کنند.
ما باید سعی نماییم تا خود واقعی‌مان باشیم، ما در کنگره آموزش می‌گیریم و سعی می‌کنیم مسائلی که آموخته ایم را در اجتماع اجرا کنیم، به همین خاطر اگر خود واقعی‌مان نباشیم با مشکل مواجه خواهیم شد.

عکاس: مسافر اسد
تایپ و ویرایش: مسافر نصرالله
تنظیم و ارسال: مسافر امیر

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .