English Version
English

کتاب 60 درجه باعث و بانی خدمتگزار شدن من شد

کتاب 60 درجه باعث و بانی خدمتگزار شدن من شد

چهارمین جلسه از دوره دوم کارگاه‌های آموزشی خصوصی کنگره ۶۰ ویژه مسافران با استادی مسافر علی ، نگهبانی مسافر بهمن و دبیری  مسافر محمد، با دستور جلسه " کتاب عبور از منطقه 60 درجه زیر صفر و تصاویر آن " چهارشنبه 23 خرداد‌ماه ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۰۰ آغاز به کارکرد. 

سخنان استاد:
ابتدا خداوند را شکر می‌کنم که توانستم در این جایگاه قرار بگیرم و از استاد عزیزم، مرزبانی و نگهبان شعبه صفادشت تشکر می‌کنم که اجازه خدمت دادند تا آموزش بگیرم. تشکر ویژه‌ای دارم بابت نظم و انرژی زیاد این شعبه که به من انرژی بسیاری داده است. کتاب ۶۰ درجه یک دستور جلسه کلیدی، بسیار مهم و جذاب  است و بنده هر موقع این کتاب را می‌خوانم در هر فصل این کتاب، مطلب جدیدی را یاد می‌گیرم. به عقیده من با خواندن این کتاب هرکسی مسیر درمان خود را پیدا خواهد کرد؛ چون واقعاً با گوشت، پوست و زبان بدن؛ حال و روز یک مصرف‌کننده نوشته شده است. بقول شعر معروف، به دریا رفته می‌داند مصیبت‌های طوفان را.

کسی که این کتاب را نگارش کرده است، درد و رنج‌های یک مصرف‌کننده مواد مخدر را تجربه کرده است. حدوداً سی سال پیش زمانی که این کتاب را نوشتند تا به امروز هیچ چیزی به این کتاب اضافه نشده است و این یک دستور از نویسنده محترم کتاب می‌باشد. این کتاب برای من و خانواده‌ام خیلی تأثیرگذار بود و راه و روش درمان خودم را برایم روشن کرد تا بتوانم درمان شوم. ۱۲ تصویری  که در داخل کتاب و ۲ تصویری که روی جلد کتاب است همه‌چیز را کاملاً به صورت روشن بیان می‌کند. این کتاب باعث و بانی خدمتگزار شدنم و شخصیت دادن  به من شد و اگر بخواهم صحبت کنم مطلب بسیار است و هرگز نمی‌شود، چکیده مطالب کتاب را به صورت کامل بیان کرد. با خواندن این کتاب چنان بیدار شدم که همانند آن چشمه که در مسیر حرکتش همه را سیراب می‌کند، من نیز برای رها شدن هم نوعان خودم از تاریکی مطلق، سعی بر خدمت صادقانه داشتم. تأکید می‌کنم سفر اولی‌های عزیز، خیلی راحت و به سادگی از کنار این کتاب عبور نکنند و آن را   جدی بگیرند. در آخر این شعر را تقدیم می‌کنم به نگاه‌های گرمتان، هر لحظه که تسلیمم در کارگه تقدیر،  آرام‌تر از آهو بی‌باک‌تر از شیرم، هرلحظه که می‌کوشم در کنار تدبیر،  رنج از پی رنج آید زنجیر پی زنجیر

جلسه هماهنگی راهنماها

تایپ: مسافر فرهاد

تنظیم و ویرایش: مسافر محسن

عکس: مرزبان خبری مسافر علیرضا

 

 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .