English Version
English

همه ما در ۶۰درجه زیر صفر بودیم

همه ما در ۶۰درجه زیر صفر بودیم

دوازدهمین جلسه از دوره چهاردهم کارگاه‌های آموزشی خصوصی ویژه همسفران نمایندگی باباطاهر همدان با استادی راهنما همسفر صدیقه، نگهبانی همسفر راضیه و دبیری همسفر مرضیه با دستور جلسه « کتاب عبور از منطقه ۶۰درجه زیر صفر و تصاویر آن» در روز دوشنبه بیست‌ویکم خرداد ماه ۱۴۰۳ رأس ساعت ۱۶ آغاز به کار کرد. 

خلاصه سخنان استاد:

خیلی خوشحال هستم که مجدداً در خدمت شما هستم و از وجود همه شما عزیزان سرشار از انرژی می‌شوم و واقعا این یک حس قلبی است که من به این‌جا دارم. من همیشه می‌گویم خداوند یک لطف بزرگی به ما داشته است بدون این که ما کاری کرده باشیم که اگر این را درک کرده باشیم خیلی بیشتر از این‌ها از این مکان انرژی می‌گیریم.
ما افرادی هستیم که دسته پنجه نرم کرده‌ایم با اعتیاد و مشکلات آن و به همراه مسافران‌مان در تاریکی‌ها فرو رفته‌ایم و حالا که راه کنگره را که داریم پیش می‌رویم و از آن ظلمات و چاه اعتیاد و از اعماق تاریکی‌ها در حال خارج‌شدن هستیم. جناب آقای مهندس گفتند؛ الان در چاپ هفتادمین مرتبه از کتاب 60 درجه و چهارصد هزار جلد از این  کتاب ارزشمند چاپ شده است که من هنوز آن کتاب را دست نخورده باقی گذاشته‌ام؛ چون حس آن لحظه من روی این کتاب باقی مانده است و اگر تغییر کند ممکن است هدف کتاب تغییر کند.

در کنگره باید جسم، روان و جهان‌بینی هر سه باید هم‌زمان درمان شوند و در داخل کتاب 60 درجه صوت، تصویر و هم کلام دارد که این باعث می‌شود اثربخشی بیشتری داشته باشد؛ حتی یک انسان بی‌سواد هم نگاه کند به درخت پوسیده متوجه می‌شود که من مصرف‌کننده هم یک درخت پوسیده هستم باید محکم و قوی شوم تا دوباره شروع کنم.
ما 60 درجه زیر صفر بودیم؛ واقعا هم همین است، ما در 60 درجه صفر بودیم و علت آن هم این بود که اراده ما به دست مواد مخدر بود و مواد مخدر برای ما تصمیم می‌گرفت که چی بخوریم؟ چی بپوشم؟ کی حال خوش داشته باشیم؟ کی عصبانی باشیم؟ ما مقام انسانی خود را در جایی، جا گذاشته‌ایم و خودمان بر این امر آگاه نیستیم آن مکان را باید پیدا کنیم.

در ادامه تقدیر از راهنما محترم لژیون چهارم

برگزاری آزمون داخلی خرداد ماه

تایپ: همسفر فاطمه(لژیون هفتم)
تنظیم و ارسال: همسفر سمیرا  (لژیون یکم)
همسفران نمایندگی باباطاهر همدان 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .