English Version
English

کتاب ۶۰ درجه آشنایی با ساز و کار کنگره است

کتاب ۶۰ درجه آشنایی با ساز و کار کنگره است

جلسه هفتم از دوره چهل و یکم کارگاه‌های آموزشی خصوصی کنگرۀ ۶۰، نمایندگی ارتش؛ با استادی راهنمای محترم مسافر تقی، نگهبانی مسافر علی و دبیری مسافر محمدحسین با دستور جلسه «کتاب عبور از منطقه ۶۰ درجه زیر صفر و تصاویر آن» در روز دوشنبه ۲۱ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۷ آغاز به کار کرد.

خلاصه سخنان استاد:
سلام دوستان تقی هستم یک مسافر. از نگهبان و دبیر عزیز سپاسگزارم که امروز این فرصت را به من داده‌اند تا در این جایگاه خدمت کنم. خداوند را نیز شاکرم که لیاقت خدمت در این جایگاه را به من داده است.
به اعتقاد من هر کسی که وارد مکان یا جایی می‌شود، ابتدا باید در مورد آنجا و آن مکان تحقیقات لازم را انجام بدهد. به نظر بنده کسی که برای درمان سوءمصرف مواد مخدر وارد کنگره ۶۰ می‌شود، باید ابتدا با خواندن کتاب عبور از منطقهٔ ۶۰ درجه زیر صفر با کنگره و ساز و کارش آشنا شود. چرا می‌گویند این کتاب مرجع است؟ برای اینکه جواب بسیاری از مشکلات و مسائلی را که یک مصرف‌کننده مواد مخدر چه در حوزه مصرف مواد و چه در ارتباط با زندگی شخصی و خانوادگی‌اش روبرو است، راه‌حل دارد.
هر کسی به‌اندازه و مقداری که خواسته دارد از این کتاب برداشت خواهد کرد و اما در مورد تصاویر این کتاب خدمت شما عرض کنم که تمام سختی‌هایی را که یک مصرف‌کننده مواد مخدر با آن روبرو است را مخصوصاً در تصویر اول و عبور از یخ‌بندان به تصویر می‌کشد. تصویر اول به من به من می‌گوید که باید به‌آرامی و بدون حاشیه و بدون سروصدا و بدون شتاب‌زدگی مسیر حرکتم را طی کنم و با فرمانی که استادم و راهنمایم برای من طبق متد دی اس تی ترسیم کرده‌اند، به راه خودم ادامه بدهم تا از گردنه پر خطر عبور کنم.
این کتاب اولین مولفه‌ای را که به من آموزش می‌دهد خواستهٔ قوی برای حل مشکل اعتیاد است. دومین موردی را که به من آموزش می‌دهد رعایت مؤلفه زمان است و در ادامه مؤلفه‌های ایمان به راه و متد کنگره ۶۰ را به‌عنوان پایه‌ای قوی برای درمان معضل اعتیاد به‌صورت مبسوط برای من به تصویر می‌کشد باشد که قدردان کنگره باشم و ممنونم که به صحبت‌های من گوش فرادادید.

تایپ: مسافر نادر
ویرایش و ارسال: مسافر حامد و مسافر محمدرضا
نمایندگی ارتش

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .