English Version
English

کتاب ۶۰ درجه نشان دهنده راه و مسیر است

کتاب ۶۰ درجه نشان دهنده راه و مسیر است

هشتمین جلسه از دوره یازدهم کارگاه‌های آموزشی، خصوصی کنگره۶۰ نمایندگی اسلامشهر با استادی مسافر سهراب و نگهبانی مسافر معرفت و دبیری مسافر ابوالفضل با دستور جلسه "کتاب عبور از منطقه ۶۰ درجه زیر صفر و تصاویر آن" در روز دوشنبه ۲۱ خرداد ماه ۱۴۰۳ ساعت ۱۷ آغاز به کار نمود.

خلاصه سخنان استاد:

سلام دوستان سهراب هستم یک مسافر، خداوند را شاکر هستم که امروز قسمت شد تا در این جایگاه قرار بگیرم تا خدمت کنم و آموزش بگیرم. اما در مورد دستور جلسه کتاب ۶۰ درجه زیر صفر و تصاویر آن، بنده هر زمانی که نام کتاب ۶۰ درجه می‌آید ناخودآگاه یاد زمانی می‌افتم که تازه به کنگره آمده بودم زمانی که وارد شده بودم به من گفتند که باید از نشریات یک سری کتاب را تهیه نمایم و من نیز کتاب‌ها را تهیه کردم، هیچ اطلاعاتی در مورد کنگره ۶۰ نداشتم و تنها شنیده بودم که کنگره جای خوبیست و من می‌توانم در آنجا اعتیاد خود را درمان نمایم، بسیار برایم عجیب بود که باید یک سری جزوات و کتاب‌ها را بگیرم، و این کتاب‌ها چه ارتباطی با درمان اعتیاد دارد!؟ و زمانی که به منزل رفتم از روی کنجکاوی کتاب ۶۰ درجه را باز کردم و شروع به نگاه کردن نمودم تصاویر این کتاب در نظرم مانند نقاشی‌های کودکانه می‌آمد حتی تصورش هم نمی‌کردم که چه اهمیت خاصی در درمان اعتیاد من این کتاب و تصاویر آن دارد. 

 پس از مطالعه این کتاب متوجه شدم که چقدر محتوای کتاب با تصاویر آن هم‌خوانی دارد و این بسیار برای من حیرت انگیز بود و نکته مهم در اینجا بود که گویی کتاب در مورد من صحبت می‌کند و حس همزاد پنداری را در من بیدار کرده بود، به قدری شیفته این کتاب شده بودم که ساعت‌ها مشغول خواندن آن بودم و انرژی زیادی در درون من به وجود آورده بود. به جرات می‌توانم بگویم یکی از دلایل اصلی که بنده سفر خود را در کنگره شروع کردم همین کتاب ۶۰ درجه زیر صفر بود که با خواندن آن حالم بسیار خوب بود به تمام دوستان سفر اولی پیشنهاد می‌کنم که اگر قرار است که سفر خوبی داشته باشند باید از کتاب ۶۰ درجه استفاده نمایند زیرا کتاب ۶۰ درجه نشان دهنده راه و مسیر است. در پایان از راهنمای خودم آقای مجتبی خداکرمی بسیار تشکر می‌کنم و از همه شما دوستان کمال تشکر را دارم.

تنظیم، ویرایش و ارسال: مسافر میثم 

عکس: مرزبان خبری مسافر علی

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .