English Version
English

نزدیک به 85 درصد از تعهدات لژیون سردار وصول شد است

نزدیک به 85 درصد از تعهدات لژیون سردار وصول شد است

جلسه سیزدهم از دوره دوم جلسات لژیون سردار نمایندگی یوسف آباد، با استادی پهلوان مسافر مصطفی، نگهبانی دنور مسافر امیر فرهنگ و دبیری دنور مسافر عطا با دستور جلسه " کتاب عبور از منطقه 60 درجه زیر صفر و تصاویر آن " در روز دوشنبه 21 خرداد ماه ۱۴۰۳، در ساعت ۱۵ و ۴۵ دقیقه آغاز به کار کرد.


خلاصه سخنان استاد:
سلام دوستان مصطفی هستم یک مسافر، خدا را شاکرم که در این حلقه هستم در کنار شما دوستان، امروز جلسه سیزدهم از این دوره می‌باشد و باید انتخابات نگبانی دوره بعد را برگزار کنیم، خدا را شاکرم که توانستیم در کنار شما این سیزده جلسه را برگزار کنیم از مسافر امیر فرهنگ و مسافر عطا تشکر می‌کنم که در این مدت زحمات بسیاری را متحمل شدند و نزدیک به 85 درصد از تعهدات لژیون وصول شد است که آمار و اتفاق خوبی می‌باشد.

امیدوارم تا آخر این ماه دوستانی که تا به حال موفق به پرداخت تعهد خود نشده اند موفق به این کار شوند تا بتوانیم بالای 90 درصد از تعهدات را وصول نماییم؛ زیرا به نظر من میزان پرداخت تعهدات مهم تر از پولی است که جمع می‌شود.

در گذشته بعضی افراد موفق نشدند تعهد خود را انجام دهند و مهندس لطف کردند و اجازه دادند تا افراد تعهد قبلی خود را تکمیل کنند و بعد اقدام به تعهد جدید کنند، امیدوارم امسال همانطور که دستور جلسه ماه قبل وفای به عهد بود، تمامی افراد بتوانند تعهد خود را در همین امسال پرداخت نمایند و به سال بعد موکل نکنند.

امروز نگهبان دوره جدید انتخاب خواهد شد، به نظر بنده این خدمت فرصتی برای آموزش از لژیون سردار و همچنین جلسات هماهنگی سه شنبه ها که در خدمت آقای زرکش هستیم می‌باشد که آموزش‌های بسیار عمیق و منحصر به فردی را داراست که فقط در لژیون سردار خصوصا جلساتی که در خدمت آقای زرکش هستیم می‌توان آن را یافت چرا که شرکت در آن جلسه فقط برای نگهبان لژیون سردار و پهلوان ها مجاز می‌باشد و این توفیقی است که نصیب نگهبان لژیون سردار می‌شود.

آموزش‌ها در لژیون درمان اعتیاد یک سری مطالب و آموزش‌ها در پی دارد همینطور مطالبی که در لژیون سیگار گفته می‌شود متفاوت است و همینطور مطالب لژیون سردار نیز به دلیل حضور پهلوان ها و اساتید خاص آن کالا متفاوت و منحصر به فرد می‌باشد و فقط این آموزش‌ها نیازمند حضور من در این لژیون ها می‌باشد.

امیدوارم لژیون سردار سال بعد لژیونی بزرگ‌تر و پربار تر باشد و این حلقه گسترده تر و این آگاهی‌ها کامل‌تر گردد.

در ادامه پهلوان محترم مسافر مهدی به عنوان نگهبان دوره بعد انتخاب شدند.

تهیه گزارش: مسافر محمد، لژیون 4

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .