English Version
English

سرما نماد یا استعاره‌ای از نا آگاهی و خمودگی و عدم تحرک و سرزندگی در شخص است

سرما نماد یا استعاره‌ای از نا آگاهی و خمودگی و عدم تحرک و سرزندگی در شخص است

جلسه چهاردهم  از دور نوزدهم سری کارگاه ‌های آموزشی خصوصی کنگره ۶۰ نمایندگی بیستون کرمانشاه به استادی مسافرپیمان ، نگهبانی مسافر قباد و دبیری مسافر محمد با دستور جلسه >> کتاب عبور از منطقه 60 درجه زیر صفر<< در روز یکشنبه مورخ   20خرداد ماه ۱۴۰۳ رأس ساعت ۱۷ آغازبه کار نمود.

سخنان استاد:
در ابتدا خدا را شکر می‌کنم بابت تجربه این جایگاه و از نگهبان، ایجنت و آقا مسعود راهنمای محترم لژیون چهارم متشکرم که این جایگاه را به من دادند تا خدمت کنم و آموزش بگیرم. دستور جلسه امروز راجع به کتاب عبور از منطقه ۶۰ درجه زیر صفر و تصاویر آن می‌باشد. کتاب ۶۰ درجه تجربیات و تحقیقات جناب آقای مهندس دژاکام در طول ۱۷ سال مصرف مواد مخدر و تلاش‌ها و شکست‌های ایشان در ترک مواد مخدر می‌باشد و در طول این مدت روش‌ها و راه‌های مختلفی را تجربه نمودند و نتیجه خاصی نگرفته بودند. در ماه رمضان سال ۱۳۷۵ تصمیم گرفتند بعد از مدت‌ها روزه بگیرند و به همین خاطر خواستند که یک سر و سامان و نظمی به مصرف خود بدهند ودر ادامه با یک حرکت منظم سعی در کاهش میزان و دفعات مصرف خود نمودند و ادامه این حرکت روش DST به وجود آمد که حتی شاید در ابتدا آقای مهندس هم انتظار این چنین نتیجه‌ای را نداشتند. البته چون ابتدای راه بود و الگوی قبلی وجود نداشت و همچنین خود آقای مهندس هم انتظار درمان خودشان را نداشتند؛ پله‌ها و میزان و ساعات مصرف با پروتکلی که اکنون استفاده می‌شود،  مقداری تفاوت داشت . در ادامه با کمک خداوند و با توجه به اینکه راه، راه صحیح و سالمی بود، یک روش درمان بسیار قوی و موثر از این حرکت ایجاد شد. و یک راه و روش بسیار قدرتمندی شد برای درمان مصرف کنندگان مواد مخدری که خواستار رهایی از بند مواد بودند و عامل باز شدن گرهی شد که شاید صدها و یا هزاران سال بسته مانده بود و در ادامه زمینه درمان بسیاری از بیماری‌های لاعلاجی شد که شاید در ابتدا حتی به ذهن خود آقای مهندس هم خطور نمی‌کرد.

 


علت نامگذاری  کتاب به نام عبور از منطقه ۶۰ درجه زیر صفر، این بود که سرما نماد یا استعاره‌ای از نا آگاهی و خمودگی و عدم تحرک و سرزندگی در شخص است. شخصی که مصرف کننده است دچار یخ زدگی می‌شود و تمام احساس و تفکر و کارایی شخص از بین می‌رود یا دچار اختلال اساسی می‌گردد و حتی به زحمت جسم خود را به حرکت در می‌آورد و به قول جناب آقای مهندس مصرف کنندگان تبدیل به غول‌های یخی می‌گردند. روش  DST یک روش زمانبر می‌باشد و برپایه زمان ایجاد شده است و باید با آرامی و بدون عجله انجام گردد. جناب آقای مهندس می‌گویند: اگر این راه با آرامش و آهستگی انجام شود؛ نشان از دانایی ماست و اگر بخواهیم به تندی و با عجله و به صورت یکباره انجام بدهیم، باعث ایجاد تخریب در ما می‌گردد و ممکن است آسیب‌هایی بسیار بیشتر از خود اعتیاد به ما وارد کند. نمونه آن هم روش‌هایی است که در خارج از کنگره با عنوان سم زدایی و سم زدایی فوق سریع، مرسوم و معمول است که آسیب‌های جبران ناپذیری به جسم و روان فرد وارد می‌کند.


زمانی که آقای مهندس به توصیه اساتیدشان خواستند اقدام به نوشتن کتاب کنند؛ ایشان هیچ زمینه‌ای از نویسندگی در گذشته نداشتند. ولی با همت و تلاش آقای مهندس و الهامات و القائات اساتید ایشان این راه به درستی طی شد و حرکت عظیم و ارزشمندی بنا نهاده شد که نامش کنگره ۶۰ شد و بستر درمان و رهایی بسیاری از مردان و زنانی شد که در دام مواد مخدر، مشروبات الکلی و سیگار گرفتار شده بودند و راهی برای نجات خود نمی‌یافتند و امیدوارم این حرکت عظیم و ارزشمند، همچنان به رشد و توسعه خود ادامه دهد و با آموزش‌های جناب آقای مهندس به زودی شاهد جهانی شدن کنگره ۶۰ باشیم.

عکس،تایپ و تنظیم: واحد سایت نمایندگی بیستون کرمانشاه

 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .